یک روزنامه آمریکا در گزارشی اعلام کرد که ترامپ قصد دارد وزیر دفاع این کشور را پس از انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره برکنار کند.
کد خبر: ۱۱۶۴۷۳۴
ترامپ وزیر دفاع آمریکا را  برکنار می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، روزنامه نیویورک تایمز امروز شنبه در گزارشی اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پس از انتخابات میان دوره ای کنگره این کشور در ماه نوامبر سال جاری میلادی جیمز ماتیس وزیر خارجه این کشور را برکنار کرده و فردی دیگری را جایگزین وی خواهد کرد.

روزنامه نیویورک تایمز به نقل از یک منبع آگاه که نخواست نامش را فاش کند، اعلام کرد: ترامپ در صدد است فردی که آشکارا سیاست خارجی و امنیتی وی را پیگیری کند را به این سمت منصوب کند.

بر اساس اعلام این منبع، رئیس جمهوری آمریکا می خواهد مطمئن شود که تیم وی در کابینه افکار و عقاید او را به صورت کاملی دنبال خواهد کرد.

این درحالیست که پایگاه اینترنتی نشریه هیل در ۱۵ شهریورماه سال جاری در مطلبی اعلام کرد: کاخ سفید در نظر دارد جیمز ماتیس وزیر دفاع آمریکا را برکنار کند. اختلافات میان ماتیس و ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که با انتشار کتاب جدیدی توسط یکی از مقامات دولتی این کشور برمَلا گردید، باعث شد کاخ سفید به بررسی گزینه های جایگزین برای وی مبادرت نماید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها