مراسم واگذاری هزار فقره سند اراضی بنیاد علوی با حضور رئیس بنیاد مستضعفان و مسئولان استان مازندران در روستای جامخانه میاندورود برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۴۵۹۸
واگذاری ۱۰۰۰ فقره سند اراضی بنیاد علوی

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، مراسم واگذاری هزار فقره سند اراضی بنیاد علوی امروز با حضور مسئولان ملی و استانی در مسجد جامع روستای جامخانه میاندورود مازندران برگزار شد.

علی اصغر یوسف نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اراضی بسیاری در مازندران و استان‌های شمالی در اختیار بنیاد مستضعفان است گفت: از تلاش بنیاد مستضعفان برای واگذاری اسناد بنیاد علوی تقدیر می‌شود.

محمد دامادی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه مازندران استان کشاورزی است، افزود: خدمات بنیاد مستضعفان در حوزه تجهیزات کشاورزی به روستائیان منطقه ارائه شود.

وی با بیان اینکه جاده گهرباران با عنایت رئیس بنیاد مستضعفان در حال تعریض است گفت: باید بنیاد مستضعفان در راستای ایجاد واحد صنعتی اشتغال‌زا برای مردم منطقه اقدام کند.

محمد اسلامی استاندار مازندران نیز در این نشست با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اظهار کرد: توجه نظام اسلامی به مستضعفان جلوه زیبایی بوده و هدیه مقام معظم رهبری بر مردم حلال باشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم به پشتیبانی مالی بنیاد مستضعفان بتوانیم در راستای ارتقا درآمدی روستائیان مازندران اقدام کنیم گفت: روند واگذارهای اسناد بنیاد علوی به مازندران ادامه دارد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه امسال 25 میلیارد تومان از اعتبارات بنیاد مستضعفان برای توسعه زیرساخت‌های بخش کشاورزی و شیلاتی مازندران اختصاص یافت تصریح کرد: باید تلاش شود دغدغه زمین و کم آبی در منطقه میاندورود برطرف شود.

حسن کاری رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان در این مراسم با بیان اینکه امروز هزار فقره از اسناد بنیاد علوی را در اختیار با 144 هزار متر مربع مساحت را به مردم مازندران اعطا کردیم، گفت: ارزش ریالی این اسناد بالغ بر 320 میلیارد ریال است.

محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان در این نشست با اشاره به اینکه خدا را شکر تا توفیق حضور بنده در استان نصیب حقیر شده است افزود: افرادی که در روستاها سند ندارد تشکیل پرونده برای آنان صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت‌زدایی تلاش جدی کرده است گفت: امیدواریم در این حوزه بتوانیم گام اساسی بردایم.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه بانک سینا در راستای اعطای تسهیلات 18 درصدی در راستای توسعه کارآفرینی در روستاها به مشمولان ارائه می‌دهد، افزود: تاکنون در کشور 2300 مورد تصویب شده و بیش از 900 مورد از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

سعیدی کیا با بیان اینکه مازندران در دو سال گذشته در حذب تسهیلات اشتغال‌زایی و پرورش ماهیان خاویاری اقدام کرده است تصریح کرد: همکاری نمایندگان مجلس با بنیاد مستضعفان مطلوب بوده است.

در این مراسم به صورت نمادین واگذاری اسناد مالکیت به متقاضیان استان واگذار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها