نخستین پرواز مسافری از مبدا مشهد مقدس به مقصد کرج در فرودگاه بین‌المللی پیام به زمین نشست.
کد خبر: ۱۱۶۴۴۴۸
اولین پرواز مسافری در فرودگاه پیام کرج

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، فرودگاه بین‌المللی پیام از زیرمجموعه‌ای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان البرز، شهرستان کرج واقع است.

این فرودگاه پیش‌ازاین در حوزه کارگو فعالیت می‌کرد، پیگیری‌های فراوان مسئولان استان البرز برای مسافربری شدن این فرودگاه امروز به ثمر نشست و اولین پرواز مسافری از مشهد مقدس به مقصد کرج انجام شد.

علی کاملی مدیرکل عملیات فرودگاهی و خدمات زمینی فرودگاه بین‌المللی پیام پیش‌ازاین گفت: مطابق با مطالعات انجام‌شده بیشترین مقاصد پروازی موردنظر برای فرودگاه بین‌المللی پیام؛ فرودگاه شهرهای مشهد، بندرعباس، کیش، اهواز، شیراز و تبریز است.

وی افزود: مسیرهای پیشنهادی شهرهایی مانند زاهدان، چابهار، آبادان، قشم و یا ارومیه هم به‌عنوان دیگر مقاصد پروازی فرودگاه بین‌المللی پیام مطرح هستند که روی این برنامه‌ها کار خواهد شد.

کاملی بیان کرد: برای انجام پروازهای بین‌المللی نیز شهرهای نجف اشرف و بغداد در برنامه قرار دارد و پیشنهادهای دیگری مانند انجام پرواز به فرودگاه کشورهای ترکیه، ارمنستان، امارات متحده عربی، قطر، کویت، گرجستان و چند کشور دیگر نیز در حال بررسی است.

وی اظهار امیدواری کرد که با افزایش سفرها، پروازها در تمام ایام هفته توزیع شود و ادامه داد: بدیهی است به‌منظور رفاه حال مردم البرز و استان‌های هم‌جوار، بسته به مواردی همچون تقاضای سفر، روزها و مسیرهای پروازی، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت اخذ بهترین تصمیمات عملیاتی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها