سرلشکر جعفری در بزرگداشت شهدای گمنام:

توانمندی موشکی سپاه؛ پیام معنادار برای دشمنان است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انتقام اخیر سپاه از تروریست‌ها پیام بسیار معناداری برای دشمنان بویژه ابرقدرت‌هایی است که فکر می‌کنند میتوانند اهداف پلید و زورگویی هایشان را به ما تحمیل کنند.
کد خبر: ۱۱۶۴۲۸۸
توانمندی موشکی سپاه؛ پیام معنادار برای دشمنان است

به گزارش جام جم آنلاین، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در حاشیه مراسم بزرگداشت 135 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: مجموعه سپاه با کار اطلاعاتی و فرماندهی و به کارگیری تجهیزات دقیق موشکی و پرواز فناوری های در اختیار سپاه، توانست انتقام خون شهیدان مظلومی که در پایگاه در مریوان به شهادت رسیدند و بقیه شهیدان منطقه کردستان را بگیرد.

وی با بیان اینکه این توانمندی پیام بسیار تعیین کننده ای برای همه دشمنان داشت، ادامه داد: آن هایی که در اطراف و در شعاع 2 هزار کیلومتری خاک مقدس ایران، نیرو، پایگاه و تجهیزات دارند باید بدانند که همه موشک های سپاه پاسداران از دقت بالایی برخور دارند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود امروز برخورداری ما از انبوه موشک های با برد 2 هزار کیلومتری نقطه زن، توان بی نظیری را به جمهوری اسلامی ایران داده است که ملت ما به پشتوانه این قدرت ها و توانمندی های نیروهای مومن و انقلابی بتوانند مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هر چه داریم از شهیدان است و راه آن ها را دامه می دهیم، گفت: شهیدان گمنام که پیکر آنها سال ها در دل خاک مانده و مشتی استخوان برگشته است حتماً پیام خاصی دارند که در این دوران وانفسا و غربت اسلام و عدالت و در شرایطی که مردم به شدت نیاز به روحیه و چراغ راه برای ایثارگری و فداکاری و سازش نکردن با دشمن دارند، به میهن بازگشته اند.

سرلشکر جعفری با تاکید بر اینکه مدیون شهیدان هستیم، افزود: امیدواریم بتوانیم در آینده بیشتر از گذشته، پیام آن ها را با استقامت و پایداری به دنیا برسانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها