جواد نکونام که ساعت ۲۰/۳۰ امشب در آزادی بعنوان سرمربی نساجی مقابل قرمزها می ایستد، در حافظه تاریخی دوران بازیگری اش با حرکتی قابل تقدیر بعد از قهرمانی‌اش با استقلال، ستایش هواداران پرسپولیس را نیز متوجه خود کرد.
کد خبر: ۱۱۶۴۲۲۸
حرکت تاریخی نکونام برای اسطوره پرسپولیس+عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تابناک ورزشی، ماجرا به پرسپولیس دوران یحیی گل محمدی مربوط می شود. قرمزها با حضور در فینال جام حذفی به دنبال قهرمانی در این رقابت‌ها و پایان دادن به ناکامی‌های خود بودند. تیمی که حواشی بزرگی را دنبال خود می‌دید و شاید این قهرمانی مرهمی بر زخم‌های آنها می‌شد اما در نهایت جام را به سپاهان داد و از دستیابی به این عنوان محروم ماند. در این بازی مهدوی کیا دقایق کوتاهی برای تیم یحیی به میدان رفت و در پایان خداحافظی رسمی‌اش از دنیای بازیگری را بدون حضور هم‌تیمی‌ها و کادرفنی تیم برگزار کرد. مساله‌ای که خشم هواداران پرسپولیس را افزایش داده بود.

نکونام اما بعد از قهرمانی با استقلال در همان فصل در لیگ برتر، در جشن قهرمانی این تیم زیر پیراهنی با عکس مهدی مهدوی کیا بر تن کرد تا ضمن تابو شکنی بزرگی که می‌توانست با توجه به قرار گرفتن عکس کاپیتان رقیب سنتی برای او دردسرساز شود، با ستایش هواداران پرسپولیس نیز مواجه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها