سرلشکر جعفری در بزرگداشت شهدای گمنام:

توانمندی موشکی سپاه؛ پیام معنادار برای دشمنان است

برقراری امنیت در نظام جمهوری اسلامی ایران از نقطه صفر مرزی تا عمق کشور و ایجاد فضای آرامش در همه شهرها و روستاها یکی از مسائل بسیار مهم و استراتژیک ما در طول دوران انقلاب اسلامی بوده و در این زمینه نظام با هیچ مجموعه و گروهی شوخی ندارد.
کد خبر: ۱۱۶۴۰۴۵
درباره امنیت با کسی شوخی نداریم

برخی از گروهکهای ضد انقلاب در پی ایجاد ناامنی در کشور بودند و تلاش داشته و دارند که به هر طریقی و تحت حمایتهای برخی از نیروهای فرامرزی مثل آمریکاییها، رژیم صهیونیستی و حاکمان سعودی از فرصت استفاده کرده و وارد کشور شوند و به امنیت کشور آسیب بزنند و مخل آسایش و آرامش مردم شوند. طبیعی است که در چنین شرایطی به هیچ وجه نمی توان کوتاهی کرد و اخلالگران امنیت کشور حتما باید پاسخ مناسبی در این زمینه دریافت کنند تا دیگر بار فکر ایجاد مزاحمت برای مردم ایران را نکنند.

در چنین فضایی برخی از جریانهای حزب دموکرات کردستان که در مرزهای شرقی ایران مستقر بودند و تصور می کردند که فضای امنی برای خود فراهم آوردند هرازگاهی مزاحمتهایی برای مردم ایران بهوجود میآوردند. طبیعی است که در این شرایط نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه از حفاظت از حریم امنیتی خود کوتاه نخواهد آمد و بر همین اساس حمله موشکی به مقر حزب دموکرات کردستان در اقلیم کردستان عراق اتفاق افتاد. این رویداد از این جهت اهمیت دارد که حتما به متجاوزان به خاک کشور و مخلان امنیت مردم خواهد فهماند هر جریان و گروهی که قصد آسیب زدن به مردم را داشته باشد حتما با پاسخ محکم جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد. ما هیچ تعدی و مزاحمتی را بیجواب نخواهیم گذاشت و از هر وسیله و ابزاری برای تنبیه اخلالگران امنیت ایران بهرهمیبریم و مخلان امنیت ملی بدانند که اگر از این پس بخواهند شیطنت بیشتری از خود نشان دهند با پاسخ قاطعتری از سوی نظام جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند شد.

سردار اسماعیل کوثری

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تهران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها