مشاجره لفظی سرنشین با راننده، منجر به آتش سوزی پراید شد، این حادثه در پی امداد خواهی خانم سرنشین خودرو از گشت انتظامی اهواز و بی اعتنایی راننده به فرمان ایست پلیس به وقوع پیوست.
کد خبر: ۱۱۶۳۹۲۸
مشاجره لفظی منجر به آتش سوزی پراید شد!

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، شب گذشته ماموران پلیس حین گشت زنی در میدان زندان اهواز متوجه می‌شوند خانمی از داخل یک خودروی پراید با صدای بلند از ماموران گشت انتظامی پلیس تقاضای کمک می‌کند لذا بلافاصله ماموران به سمت خودروی مذکور رفته و سعی در متوقف کردن آن می‌کنند، ولی راننده با مشاهده ماموران اقدام به فرار می‌کند.

ماموران انتظامی با امدادخواهی خانم سرنشین خودروی پراید و برحسب وظیفه ذاتی به تعقیب سواری مورد نظر می‌پردازند و سعی در متوقف کردن آن می‌کنند، اما متوجه می‌شوند راننده با بی اعتنایی به فرمان ایست پلیس، قصد فرار دارد.

در نهایت ماموران انتظامی با رعایت حقوق شهروندی و اجرای قانون بکار گیری سلاح، یک تیر به سمت لاستیک عقبی خودرو شلیک می‌کنند که تیر به دلیل انحراف و حرکت‌های مارپیچ خودرو توسط راننده به باک اصابت می‌کند و منجر به آتش گرفتن باک خودرو می‌شود.

ماموران پس از توقیف خودرو با مشاهده وضعیت و آتش گرفتن وسیله نقلیه ضمن نجات جان سرنشینان با کمک نیرو‌های امدادی و آتش نشانی حریق را مهار و نهایتا راننده و سرنشین آن را برای رسیدگی موضوع به کلانتری منتقل می‌کنند.

در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد، سرنشینان خودروی پراید در آن لحظه با هم مشاجره لفظی می‌کنند که در همین حین خانم سرنشین خودرو با مشاهده پلیس اقدام به درخواست کمک می‌کند و متاسفانه راننده با بی اعتنایی به ماموران اقدام به فرار می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها