در محور سمنان - دامغان رخ داد

سقوط مرگبار پژو با ۴ کشته

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت :سقوط مرگبار یک دستگاه سواری پژو روآ به داخل پل در محور سمنان - دامغان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند.
کد خبر: ۱۱۶۳۷۱۸
سقوط مرگبار پژو با ۴ کشته

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ تقی کبیری اظهار داشت: ساعت ۱۰:۳۰ روز گذشته با دریافت خبری مبنی بر مفقود شدن ۴ عضو از یک خانواده در مسیر شاهرود، تلاش‌های ویژه ماموران برای یافتن این افراد آغازشد.

رئیس پلیس راه استان سمنان ادامه داد: بنا بر اظهارات دیگر اعضای خانواده پدربزرگ، مادر بزرگ، مادر و یکی از فرزندان شان با یک دستگاه سواری پژو روآ از تهران به سمت شاهرود در حرکت بودند که پس از ساعتی، هیچ کدام پاسخگوی تلفن خود نبودند.

وی افزود: سرانجام پس از چندین ساعت تلاش و جستجو، خودروی مورد نظر که در کیلومتر ۴۰ محور سمنان - دامغان پس از برخورد با خاکریز دهنه یک پل به داخل آن سقوط کرده بود پیداشد.

سرهنگ کبیری ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی را علت بروز این حادثه اعلام و خاطرنشان کرد: متاسفانه بر اثر این سانحه، هر چهار سرنشین خودرو فوت کردند.

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: برای پیشگیری از این گونه سوانح تلخ و دردناک که روح هر انسانی به خصوص ماموران پلیس که با صحنه‌های ناگواری مواجه می‌شوند را می‌آزارد باید از رانندگی طولانی مدت اجتناب کرد و استراحت به موقع را جدی گرفت.

*عکس تزیینی است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها