رئیس فدراسیون فوتبال ضمن قدردانی از برگزارکنندگان ششمین فستیوال ملی فوتبال پایه پسران کشور این رویداد را نشان دهنده زنده بودن فوتبال در کشور دانست.
کد خبر: ۱۱۶۳۶۴۵
تاج:  آینده از آن ماست

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در آیین افتتاحیه این فستیوال گفت: ابتدا از تمام عوامل و برگزارکنندگان این برنامه از جمله اداره کل و هیئت فوتبال استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ همچنین هیئت‌های فوتبال سراسر کشور تشکر می‌کنم. همچنین جا دارد تشکر کنم از پیشکسوتان و بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال که به این رویداد توجه نشان دادند و در این مراسم حاضر شدند.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: تردیدی وجود ندارد که باید بهترین شرایط را برای تیم‌های پایه فراهم کنیم. این فستیوال هم نشان می‌دهد که فوتبال در کشور ما زنده است و فردا از آن ماست.

وی افزود: امروز بهترین تیم فوتبال، فوتبال ساحلی، فوتسال و فوتسال بانوان در آسیا هستیم، اما اگر می‌خواهیم این روند ادامه داشته باشد نباید دچار سکون شویم، بلکه لازم است با پویایی و حرکت به کار خودمان ادامه بدهیم.

تاج گفت: خوشبختانه در این بخش شاهد اتفاقات خوبی هستیم. اینگونه فستیوال‌ها نشان می‌دهد که آینده از آن ماست. خوشبختانه فوتبال و شناسایی استعدادها را در سراسر کشور دنبال می‌کنیم و با این فعالیت‌ها همچنین تقسیم تمامی بخش‌های کشور به 9 منطقه موجب می‌شود امکان شناسایی تمامی بازیکنان مستعد را داشته باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: به عقیده من این روش منطقی و درست است و حمایت از تیم‌های پایه تنها راهی است که موجب توسعه فوتبال کشور خواهد شد. خوشحالم که این اتفاق مبارک افتاده و امیدوارم اینگونه رویدادها استمرار و تداوم داشته باشد تا آینده‌سازان فوتبال کشور را شناسایی کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها