دبیر انجمن صنایع سلولزی بهداشتی، در گفت‌وگو با جام جم آنلاین:

بازگشت آرامش به بازار/ مردم نگران تأمین نیازهایشان نباشند

دبیر انجمن صنایع سلولزی بهداشتی با اشاره به عدم کمبود کالا در بازار اعلام کرد: بر اساس تدابیر اندیشیده شده اکنون هیچ کمبودی در بازار نداریم و متقاضیان نگران تأمین نیازهایشان نباشند.
کد خبر: ۱۱۶۳۲۲۷
بازگشت آرامش به بازار/ مردم نگران تأمین نیازهایشان نباشند

فریدون دهخوارقانی، درباره مشکلات ایجادشده طی چند هفته اخیر به جام جم آنلاین، گفت: با توجه به سیاست‌های ارزی بانک مرکزی و برخی موانع ورود مواد اولیه به داخل کشورمان کارخانه‌ها در دوره‌ای محدود با وقفه تولید روبرو شدند که با تدابیر اندیشیده شده اخیر این مشکل برطرف شده و هیچ کمبودی در بازار نداریم.
دهخوارقانی در ادامه افزود: طی یک ماه گذشته برخی واکنش‌های هیجانی خریداران و البته سوء‌استفاده گروهی انگشت‌شمار از شرایط باعث شد تا قیمت‌ها نامتعادل روند صعودی به خود گرفته و درنهایت بازار ملتهب شود، اما همان‌طور که قبلاً نیز اشاره شد، اکنون روال تولید عادی شده و هیچ نگرانی از تأمین نیاز بازار نداریم.
وی تأکید کرد: برخی گزارش‌ها همچنان بیانگر این نکته است که خریداران در بازار نگران از افزایش قیمت مجدد و کمبودهای آینده در بازار این محصولات هستند، درحالی‌که از اواخر هفته گذشته با ترخیص مواد اولیه موردنیاز کارخانه‌ها و بازگشت سطح تولید کارخانه‌ها به روال عادی از این هفته تمامی نیاز بازار تأمین‌شده و هیچ جای نگرانی برای واکنش‌های هیجانی نیست.
دبیر انجمن صنایع سلولزی بهداشتی درباره افزایش قیمت محصولات نیز به خبرنگار ما گفت: با در نظر گرفتن افزایش نرخ ارز و سیاست‌های اخیر بانک مرکزی درباره تخصیص ارز به مواد اولیه موردنیاز کاملاً طبیعی است که درصدی افزایش قیمت در محصولات داشته باشیم، اما این افزایش کاملاً با هماهنگی و مجوز نهادهای مسئول است و قیمت محصولات در بازار رصد می‌شود.
دهخوارقانی در پایان ضمن تأکید مجدد از اینکه بازار محصولات سلولزی بهداشتی هیچ کمبودی ندارد به خبرنگار ما گفت: برخی رفتارهای هیجانی مردم عاملی برای سوءاستفاده گروهی فرصت‌طلب می‌شود، به همین دلیل با در نظر گرفتن روند عادی تولید لازم است خریداران با مدیریت دقیق نیازهایشان زمینه هرگونه سوءاستفاده را از این گروه افراد سلب کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها