سرپرست باشگاه استقلال گفت: مصاحبه‌های مدیریت باشگاه پرسپولیس هم موجود است که آنها هم آماده نبودند بازی کنند ولی تا فهمیدند فدراسیون می‌خواهد بازی را سه بر صفر کند اعلام کردند می‌خواهیم بازی کنیم.
کد خبر: ۱۱۶۳۲۱۵
فتحی:پرسپولیسی‌ها تا فهمیدند رای به نفعشان است گفتند بازی می‌کنیم!

به گزارش جام جم آنلاین ، امیر حسین فتحی در گفت‌و‌گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران در خصوص اینکه تیم ملی روند استقلال در ادامه راه را مختل کرده است گفت: من از شما و کارشناسان سوال می‌کنم وقتی 7 بازیکن یک تیم در اردو نباشند می‌تواند در بازی با السد موفق باشد؟ آیا این بازیکنان به نظر شما موفق می‌شوند؟ اگر خود آقای کی‌روش 7 بازیکن اصلی را در اختیار نداشتند قبول می‌کردند؟

وی افزود: ما استقلال تهران نیستیم بلکه نماینده ایران هستیم، عدم هماهنگی استقلال و پرسپولیس به فوتبال ملی ما ضربه می‌زند. وقتی اعتراض ما به جایی نمی‌رسد باید به هواداران بگوییم که چه اتفاقی می‌افتد. ما با دوستان صحبت کردیم که بازیکنان در اختیار ما باشند، در هر حال این اتفاق رخ نداده و امیدوارم به استقلال آسیبی نرسد.

فتحی در خصوص اینکه در چین آنها بازیکنان ملی‌پوش را در اختیار باشگاه ها قرار داده‌اند گفت: قطعا می‌شد که بازیکنان ما را در اختیارمان بگذارند چون بازی با ازبکستان دیدار دوستانه است و قرار است این تیم با نفرات اصلی‌اش مقابل ما بازی نکند.

وی در خصوص اینکه دعوت ۶ بازیکن خوش شانسی است یا بدشانسی گفت: من هیچوقت طبع انتقاد ندارم که چرا سرمربی تیم ملی از تیم ما کم و یا زیاد دعوت کرده است چون این نظر و سلیقه شخصی او است. بحث من فقط در این مقطع است. می‌شد این بازیکنان ملی پوش در اختیار باشگاهشان باشند تا اردوی بعدی. ما دعوت ۶ بازیکنمان را به فال نیک می‌گیریم ولی اینکه فرصت هماهنگی از ما گرفته شده در این مقطع خوب نیست.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص نامه روز گذشته سید رضا افتخاری و اینکه آیا این مطالب را خوانده است یا خیر گفت:من آن مطلب را خواندم ولی اجازه بدهید من در این موارد حرفی نداشته باشم. قطعا هواداران ما که اخبار را لحظه لحظه رصد می‌کنند بهترین قضاوت را خواهند داشت.

فتحی در خصوص شکایت یازالده از استقلال و اینکه افتخاری مدعی شده در دعوتنامه ارسال شده برای این بازیکن ذکر شده عقد قرارداد منوط به تست پزشکی است گفت: این اشتباه محض است، عدم آگاهی و نداشتن آگاهی از مسائل حقوق بین‌المللی ورزشی باعث چنین اشتباهی شده است. این دعوتنامه باعث شده بازیکن برود شکایت کند و خود را محق بداند. حالا با این شرایط استقلال باید بیش از 400 هزار دلار به این بازیکن بدهد.اصلا شما فرض کنید دلار امروز هزار تومان است، چرا باشگاه به خاطر نداشتن آگاهی، عدم آشنایی با مسائل حقوقی بین‌المللی و ... باید حتی هزار دلار به بازیکنی که حتی یک ساعت هم تمرین نکرده بدهد؟

وی تاکید کرد: اگر اشتباهی رخ نداده چرا بازیکن شکایت کرده است. این شکایت بسته به محتویات پرونده است. در هیچ کجای دنیا عرف نیست که دعوتنامه به شکلی ارسال شود که مفاد قرارداد داخل آن باشد.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص سوپرجام گفت: ما پیگیر حق و حقوق باشگاه هستیم و ذره‌ای از حق استقلال کوتاه نمی‌آییم. این رای خلاف مقررات و قوانین حرفه‌ای است و قطعا بازی باید تجدید شود.

فتحی در خصوص اینکه آیا درست است استقلال بعد از چند ماه در خصوص سوپرجام شکایت کند گفت: من که در آن زمان در استقلال نبودم اما در هیچ کجای فدراسیون شما نامه‌ای پیدا نمی‌کنید که ما بگوییم شرکت نمی‌کنیم.ما فقط خواستار تعویق بازی بودیم. مصاحبه‌های مدیریت باشگاه پرسپولیس هم موجود است که آنها هم آماده نبودند بازی کنند ولی تا فهمیدند فدراسیون می‌خواهد بازی را سه بر صفر کند اعلام کردند می‌خواهیم بازی کنیم. من در صحبت‌های چند روز پیشم هم اشاره کردم که مگر سوپرجام ایتالیا در کریسمس برگزار نمی‌شود؟ به هر حال در این مورد زیاد صحبت شده و سعی می‌کنم کمتر در این مورد حرف بزنم تا ببنیم در دادگاه شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه استقلال هنوز بدهی دارد گفت: ما فقط با کسانی که در AFC پرونده داشتند و شکایت کرده بودند تسویه حساب کردیم. امیدوارم دیگر مشکلی نداشته باشیم و برای صدور مجوز حرفه‌ای مشکلی به وجود نیاید.البته سعی داریم در یک برنامه مناسب با بقیه طلبکاران باشگاه به توافق خوبی دست پیدا کنیم.

فتحی در خصوص آخرین شرایط استقلال گفت: تیم شرایط خوبی دارد و هواداران عزیز استقلال نگران نباشند و مطمئنا روزهای خوبی در انتظار استقلال خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها