دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما در عیادت از جانباز سرافراز «سید نور خدا موسوی» با اشاره به مقام معنوی و رفیع جانبازان تاکیدکرد: باید قدردان این جانفشانی ها و ایثار ها باشیم.
کد خبر: ۱۱۶۲۹۳۸
عیادت رئیس رسانه ملی از یک شهید زنده

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا وسیما که برای شرکت در اجلاس پیرغلامان حسینی به استان لرستان سفر کرده است با "سید نور خدا موسوی" و خانواده وی دیدار کرد.

دکتر عسکری که به همراه سید موسی خادمی، استاندار لرستان و محمد بازوند مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان به ملاقات این جانباز گرانقدر رفته بود،از صبر و استقامت همسر و خانواده این شهید زنده تجلیل کرد و گفت:جانفشانی شهدا و جانبازان و صبر و استقامت خانواده هایشان همیشه و در همه صحنه ها شایسته قدردانی است .

سیدنور خدا موسوی تکاور نیروی انتظامی و فرمانده یگان تکاوری زاهدان بود که در 17اسفند 1387 هنگام درگیری با گروهک عبدالمالک ریگی بر اثر اصابت یک گلوله دو زمانه به سرش در منطقه پل شکسته لار شدیداً مجروح شد. همرزمانش پیکر وی را به بیمارستان زاهدان منتقل کردند ولی بعد از عمل در وضعیت درمان وی بهبود حاصل نشد و او با عنوان جانباز 100 درصد بدون هیچ حرکت فیزیکی 10 سال است در کما بسرمی برد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها