رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: قرار نیست در حاشیه سفر رئیس جمهور به نیویورک هیچ ملاقاتی با ترامپ انجام شود.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۷۲
قرار نیست روحانی با ترامپ دیدار کند

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما، محمود واعظی در حاشیه نشست امروز هیئت دولت در گفتگو با خبرنگاران افزود: برخلاف برخی مطالب که گفته شده هیئت ایرانی به نیویورک می رود تا با ترامپ مذاکره کند، این مطلب هیچ پایه و اساسی ندارد.

وی گفت: این سفر فرصت مناسبی است تا رئیس جمهور در کنار سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل دیدارهای حاشیه ای نیز با روسای کشورها داشته باشد.

واعظی با اشاره به فشار شدید سیاسی مثلث امریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی بر اقتصاد ایران، مقابله با این جنگ روانی دشمن را مستلزم همدلی تمام دستگاه ها و قوای سه گانه کشور دانست.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: آقای روحانی در جلسه سه شنبه گذشته در مجلس شورای اسلامی اساس بحث خود را بر همدلی، صمیمیت و انسجام داخلی و پرهیز از اختلافات گذاشت و تلاش کرد تا دشمنان این جلسه را به بهانه ای برای تبلیغ وجود اختلاف نظر در کشور تبدیل نکنند و این انتظار وجود دارد که دیگر دستگاهها هم چنین رویکردی اتخاذ کنند.

وی با اشاره به شرایط خاص حاکم بر اقتصاد کشور تصریح کرد : در شرایط کنونی که فشار اقتصادی بر مردم افزایش یافته این انتظار می رود که مردم در حد نیاز خرید کنند و کسبه و تجار هم انصاف را رعایت کنند ضمن اینکه وزارت صنعت معدن و تجارت در کنار سازمان تعزیرات حکومتی برخود با متخلفان را در دستور کار خود دارند.

واعظی گفت: سیاست دولت به هیچ وجه این نیست که از طریق بگیر و ببند با مقوله گرانی برخورد کند و انتظار این است که همگان با رعایت انصاف شرایط را برای گذار از این شرایط تسهیل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها