طی نامه ای ، وزیر ورزش و جوانان از حمایت های ملی و نگاه واقع بینانه سازمان صدا وسیما در جریان برگزاری بازیهای آسیایی تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۱۶۲۳۱۶
قدردانی وزیر ورزش و جوانان از صدا و سیما

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان در پیام دکتر سلطانی فر آمده است:

جناب آقای دکتر علی عسگری

ریاست محترم سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیت الهی
هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 جاکارتا به عنوان یک رویداد مهم در عرصه قاره کهن بار دیگر موجب عزت و افتخار ورزش ایران شد و رسانه ملی بار دیگر با نگاه واقع بینانه نقش غیر قابل انکاری در تبیین موضوع ورزش در جامعه ایفا کرد و تلاش و کوشش ارزنده کاروان اعزامی به این دوره از بازی ها را در قالب برنامه های مختلف از طریق رادیو و تلویزیون به خوبی منعکس کرد و ارتباط دو سویه مردم و ورزشکاران را به بهترین شکل ممکن مهیا ساخت.

در این میان رسانه ملی نشان داد همواره حامی ورزش و ورزشکاران بوده است و فعالیت های شبانه روزی این رسانه تاثیرگذار، برای ایحاد فضای شورونشاط در جامعه از طریق انعکاس مطلوب فعالیت های ورزشی،نقش بی بدیل آن را بیش از پیش نمایان کرد.

از آنجا که ورزش یک مقوله فرهنگی و اجتماعی است در سال جاری هم با عنایت به رویدادهای مختلف ورزشی در عرصه بین المللی از جمله رقابت های جام جهانی فوتبال و بازی های آسیایی که نتایج آن جنبه عمومی و همگانی داشت ؛صدا و سیما به عنوان یک رسانه پیشرو همراه و همگام با جامعه ورزش در انعکاس مطلوب وقایع مهم ورزشی تلاش ارزنده ای داشت بطوریکه با تهیه،تولید و پخش برنامه های پرمحتوا ،در این برهه حساس فضای شور و نشاط آمیخته با امید را در بین مردم بویژه جوانان به ارمغان آورد .

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش و جوانان از شما و مجموعه همکاران پرتلاشتان ، بابت پوشش اخباررویدادهای مختلف ورزشی بویژه جام جهانی فوتبال و بازی های آسیایی 2018 جاکارتا کمال تشکر و قدرانی را داشته و از خداوند متعال برای کلیه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

مسعود سلطانی فر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها