نمایندگان کشورمان در سیزدهمین روز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در رشته‌های مختلف به رقابت با رقبای خود می‌پردازند.
کد خبر: ۱۱۶۱۷۹۶
محجوب از صعود به فینال باز ماند/ قایقرانان فینالیست شدند/ ناکامی سپک‌تاکرا در صعود به نیمه‌نهایی و حذف دوچرخه‌سواران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، در ادامه هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی در اندونزی، ورزشکاران کشورمان امروز (جمعه) در روز سیزدهم رقابت‌ها در رشته های مختلف به رقابت با حریفان خود می‌پردازند.

نتایج ورزشکاران ایران در روز سیزدهم به شرح زیر است:

* دوچرخه سواری
- کایرین: احسان خادمی و محمد دانشور در گروه‌های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند. خادمی در گروه خود پنجم شد در حالی که دوچرخه‌سواران قزاق، اندونزی، کره و تایلند به ترتیب در جایگاه اول تا چهارم دور مقدماتی قرار گرفتند. دانشور هم بعد از حریفانی از تایلند، چین و قزاق در مکان چهارم قرار گرفت. هر دو دوچرخه سوار از رسیدن به فینال باز ماندند.

- ماده مدیسون مهدی سهرابی و محمد رجب لو

* قایقرانی
- مقدماتی کایاک یک نفره 200 متر بانوان: آرزو حکیمی با کسب رتبه سوم به فینال بازی های آسیایی راه یافت.

- مقدماتی کانوی دو نفره 200 متر: عادل مجللی و پژمان دیوسالار نیز راهی فینال شدند.
مقدماتی کایاک یک نفره 200 متر: علی آقامیرزایی با زمان 38.210 ثانیه چهارم و‌ راهی نیمه نهایی شد.
دور دوازدهم و پایانی کلاس Laser Standard - مسعود جانی‌نسب
دور دوازدهم و پایانی کلاس Laser 4.7 - نیما رهبری

* جودو
- وزن 100+ کیلوگرم: جواد محجوب مبارزه اول خود در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریفی قرقیزستان قرار گرفت و به پیروزی رسید. نماینده ایران در نیمه نهایی در 2 ثانیه پایانی برابر حریف مغولستانی ضربه فنی (ایپون) شد و از رسیدن به فینال باز ماند. وی برای کسب مدال برنز به مصاف «بک‌مراد اولتیبوئف» از ازبکستان می‌رود.

* سپک تاکرا
- تیم ملی سپک تاکرای کشورمان با شکست مقابل تیم سنگاپور به عنوان پنجمی بسنده کرد. اعضای تیم ملی سپک تاکرای کشورمان پس از شکست تیم نپال، امروز و در ماده چهار نفره به مصاف سنگاپور رفتند که با شکست 2 بر صفر مقابل این تیم از راهیابی به جمع چهار تیم برتر بازماندند و به عنوان پنجمی رسیدند. تیم ملی کشورمان در اولین دیدار خود با نتیجه 2 بر صفر از سد پاکستان گذشت، سپس 2 بر صفر مقابل ویتنام شکست خورد، در ادامه نپال را 2 بر صفر شکست داد و امروز نتیجه را به سنگاپور واگذار کرد.

* تنیس روی میز
- نیما عالمیان در مرحله یک هشتم مقابل «جین یودا» از ژاپن قرار گرفت. بازی در گیم اول پایاپای پیش رفت و نماینده کشورمان توانست 15-13 حریفش را شکست دهد ولی در گیم‌های بعد این پینگ پنگ باز قدرتمند ژاپنی بود که سوار بر بازی شد و توانست با نتایج 11-6، 11-5، 11-7 و 12-10 پیروز شود. این بازی با نتیجه 4 بر یک به سود نماینده ژاپن به پایان رسید و نیما عالمیان از گردونه مسابقات حذف شد.

- نوشاد عالمیان

* سامبو
- وزن 52- کیلوگرم: سهیل جمال‌آبادی
- وزن 48- کیلوگرم: لیلا سیاوشی
- وزن 48- کیلوگرم: الهام بهرامی

* واترپلو
- ایران و ژاپن

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها