رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر از دستگیری سارقی که با دیلم اقدام به سرقت خودرو در شرق تهران می‌کرد، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۱۷۸۱
سرقت خودرو با «دیلم»

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ حسین فاضلی گفت: چندی پیش شاهد افزایش گزارش‌ها و شکایات شهروندان در خصوص افزایش سرقت تجهیزات داخلی و به ویژه باطری خودروهایشان بودیم که در همین راستا عوامل کلانتری ۱۵۰ تهرانسر، گشت زنی هدفمند خود در حوزه استحفاظی را آغاز کرده و مدتی بعد هنگام گشت زنی در خیابان به رفتار مشکوک راننده یک دستگاه سواری پرشیا مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه با شک مأموران، آنان برای بررسی اقدام به استعلام پلاک خودروی پرشیای نقره‌ای رنگ کردند، گفت: همچنین با بررسی بیشتر متوجه شدند که راننده این خودرو که فردی قوی هیکل بود، قصد دارد با دیلم در اتوبوس را باز کند.

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر با بیان اینکه در استعلام پلاک خودرو نیز مشخص شد که این خودرو صبح همان روز در محدوده خیابان ستارخان به سرقت رفته است، افزود: در همین راستا ماموران به خودرو نزدیک شده و قصد دستگیری راننده و فرد همراه او را که با نقابی بر صورت در حال باز کردن در اتوبوس بودند داشتند، اما این افراد به محض رویت ماموران سوار بر خودرو شده و پا به فرار گذاشتند.

فاضلی با بیان اینکه راننده خودرو به شکل دیوانه واری در خلاف جهت بزرگراه در حال رانندگی بود و ماموران نیز در تعقیبش بودند، اظهار کرد: به ناچار ماموران پلیس اقدام به شلیک تیر هوایی کرده، اما این افراد همچنان به فرار و رانندگی دیوانه وار خود ادامه دادند که سرانجام در سر یکی از پیچ‌ها ناتوانی راننده در کنترل سواری پرشیا سبب واژگونی این خودرو شد.

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر با بیان اینکه دو متهم پس از واژگونی خودرو از آن خارج شده و از دو مسیر متفاوت پا به فرار گذاشتند، گفت: دقایقی هم تعقیب و گریز با پای پیاده انجام شد تا اینکه در حالی که سارق قوی هیکل راهی جز تسلیم شدن در برابر پلیس نداشت سعی کرد تا با قمه به ماموران حمله کند که البته در اقدام خود ناکام مانده و دستگیر شد. این فرد که متولد سال ۱۳۶۰ بوده به کلانتری منتقل شده و در تحقیقات اولیه به سرقت خودرو سواری و نیز سرقت از بیش از ۱۳۰ دستگاه خودرو اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات مأموران برای دستگیری همدست متواری این فرد نیز ادامه دارد، افزود: در همان مراحل اولیه بیش از ۱۰۰ شاکی این فرد شناسایی شده و به کلانتری دعوت شدند.

سرهنگ فاضلی با بیان اینکه در بازرسی از لوازم همراه متهم شاه کلید، دیلم و سلاح سرد نیز کشف شد، گفت: برای متهم پرونده‌ای تشکیل شده و برای رسیدگی به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها