جشن ازدواج 220 زوج تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر همزمان با میلاد حضرت علی (ع) ؛

اجرای پویش "وصل یار"

به مناسبت عید سعید غدیر خم برگزار می شود

مراسم عقد در استودیو رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران به مناسبت عید سعید غدیر خم با دعوت از زوج های بی بضاعت مراسم عقدشان را به صورت زنده در استودیو برگزار می کند.
کد خبر: ۱۱۶۱۷۱۹
مراسم عقد در استودیو رادیو تهران

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، مریم سادات آصفی تهیه کننده برنامه با اعلام این خبر گفت: پخش مستقیم مراسم عقد کنان زوج های بی بضاعت به صورت مستقیم در استودیوی برنامه رادیویی «تا انتهای هدایت» برگزار می شود.

شبکه رادیویی تهران به مناسبت عید سعید غدیر خم و باهدف ترویج ازدواج آسان به نمایندگی از پدران و مادران این زوج های جوان که در قید حیات نیستند، مراسم عقد آنها را با برپایی سفره عقد، حضور عاقد و گروه موسیقی در استودیو برگزار می کند.

وی افزود: محمد حشمتی خواننده پاپ و سنتی خوان مهمان حضوری این مراسم هستند، علاوه بر این؛ از دعوت از هنرمندان و بازیگران برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آمده است.

همچنین؛ بخش های دیگر این برنامه با گزارش هایی از جشن های عروسی و سفارشات برگزاری مراسم های عقد و عروسی تقدیم حضور مخاطبان می شود. از دیگر بخش ها می توان به مستند «سید خندان» که عید دیدنی از سیدان است، اشاره کرد.

این برنامه به همت گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری از ساعت 6 و 30 تا 10 از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز پخش می شود. محمدحسین امیدی گوینده، محمدرضا میرحسینی گزارشگر و مریم توفیقی نویسنده شما مخاطبان را از این برنامه همراهی خواهند کرد.

عید همراه با زلزله زدگان کرمانشاه

شبکه رادیویی تهران در روز عید در ویژه برنامه تا انتهای هدایت با زلزله زدگان کرمانشاه همراه می شود.

سید میثم کطائیان، تهیه کننده گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران گفت: به مناسبت این عید فرخنده گزارش های از منطقه زلزله زده کرمانشاه خواهیم داشت، پوشش مراسم عید غدیر در کرمانشاه و آداب و رسوم مراسم های عروسی و عقدکنان از دیگر بخش های ویژه برنامه تا انتهای هدایت است که ساعت 15 تا 17 از رادیو تهران تقدیم مخاطبان می شود.

وی ادامه داد: حجت الاسلام بهاری کارشناس مذهبی به موضوع غدیر می پردازد و درباره فلسفه عیدی دادن سیدها، صحبت خواهد شد.

الهام حاجی نژاد در آیتم تاریخ اسلام به غدیر از زمان پیامبر اسلام (ص) می پردازد و در بخش های دیگر برنامه به کتابشناسی غدیر می پردازیم.

محمدرضا پاکزادیان هماهنگی، سیدیاسر کطائیان ارتباطات، سپیده آقاجانی آیتم ساز، رضا خضرائی گوینده این برنامه رادیویی است.

قطعات نمایشی ویژه عید غدیر

قطعات نمایشی با موضوع غدیر، دید و بازدید، دیدار سیدها و صله رحم از ساعت 10 تا 14 در ویژه برنامه تا انتهای هدایت از رادیو تهران تدارک دیده شده است.

انسیه سمیع پور تهیه کننده این ویژه برنامه گفت: بخش های شاد و مفرحی ویژه این روز تهیه شده است از قطعات نمایشی و روایت های طنز با موضوع غدیرگرفته تا حضور خواننده ها و ترانه سراها.

کارشناس مذهبی برنامه حجت الاسلام مهدی آقاجانی با مضمون غدیر، کارشناس فرهنگ عامه میترا خواجه ئیان با موضوع آداب و رسوم مردم ایران در عید و کارشناس موسیقی آئینی هوشنگ جاوید همراه مخاطبان خواهند بود.

نیما نعمتی زاده و سیده فرضی مجری بازیگر ، اعظم قربانپور گزارشگر این دیگر عوامل ویژه برنامه تا انتهای هدایت هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها