چهار کوراشکار ایران اولین مبارزه خود در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ را با پیروزی پشت سر گذاشتند و به مرحله بعد صعود کردند.
کد خبر: ۱۱۶۱۶۹۵
۴ پیروزی کوراش‌کاران ایران در روز دوم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا ، چهار کوراش کار ایران در روز دوم مسابقات کوراش بازی‌های آسیایی به مصاف حریفان خود رفتند و با پیروزی راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند. زهرا نادری و آذر کولیوند نمایندگان وزن ۶۳- نمایندگان ایران در بخش بانوان این رقابت‌ها هستند که ابتدا نادری برابر حریف کره جنوبی خود مبارزه کرد که در نهایت با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد، سپس کولیوند در همین وزن به مصاف حریف هندی رفت که با پیروزی ۳ بر صفر در این مبارزه راهی مرحله بعد شد.

در بخش مردان نیز دو نماینده ایران در وزن ۸۱- توانستند با غلبه بر حریفان ترکمنستانی خود به مرحله بعد صعود کنند. امید تیزتک، دیاناچ آمیروف را ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشت و الیاس اکبری ندیر الله بردیف را ضربه فنی کرد و به یک هشتم نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

پنج کوراش کار ایران دیروز(۶ شهریور) به مصاف حریفان خود رفتند و کارشان را با کسب یک نقره جعفر پهلوانی در وزن۹۰ + و برنز قنبرعلی قنبری در وزن ۶۶- به پایان رساندند.

بهزاد وحدانی در وزن ۶۶-، محمدعلی ذاکری در وزن ۹۰+ کیلوگرم و طاهره آذرپیوند در وزن ۵۲- دیگر نمایندگان ایران در روز نخست بودند که نتوانستند مدالی به دست آورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها