عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی جلسه سوال از رئیس جمهوردر صحن علنی مجلس را یکی از روزهای به یاد ماندنی در تاریخ ایران و نشان دهنده دموکراسی دانست.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۶۳
امیدواریم به سرعت وزرای متخصص و کارآمد در جایگاه خود قرار گیرند

به گزارش جام جم آنلاین، محمد حسینی نماینده تفرش با اشاره به اینکه بر اساس تهدیدات آمریکا در مسایل اقتصادی انتظار می رفت که بین نمایندگان مجلس و دولت تنش ایجاد شود افزود: امروز شاهد بودیم که در فضایی آرام نمایندگان سوال کننده مطالب خود را با رعایت احترام و اخلاق دینی مطرح کردند و رئیس جمهور در کمال آرامش بر اساس گزارشاتی که وزرا تدوین کرده بوددن پاسخ داد.

وی در رابطه با نخوه پاسخگویی و میزان رضایتمندی نمایندگان از پاسخ های رئیس جمهور گفت: انتظار می رفت که رئیس جمهور بر نامه ای برای برون رفت از شرایط ارائه می کردند و مجلس هم با همراهی و همدلی به ایشان کمک می کرد اما شاهد بودیم بعد از اینکه 5 سوال از رئیس جمهور به رای گذاشته شد تنها منتخبین مردم از یک پاسخ قانع شدند.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور سیاست های اجرایی کشور را بر مبنای قانون اساسی بر عهده دارد، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک جناب آقای روحانی از برنامه هایی که برای برون رفت از شرایط اقتصادی تدوین می کند مطلع شویم تا به سرعت افکار عمومی جامعه به سمت تحولات قانع شود.

نماینده تفرش تاکید کرد: امیدواریم به سرعت وزرای متخصص و کارآمد در جایگاه خود قرار گیرند و با تعامل با سایر قوا به یک راهبرد مناسب برسیم.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به منویات رهبری هیچ بن بستی در کشور نداریم گفت: سیاست های کلی نظام کاملا روشن و با وحدت و همدلی باید جلوی سوء مدیریت ها گرفته و سرعت عمل بیشتر شود.
وی در پایان گفت: سوال از رئیس جمهور ابن پیام را داشت که همه در هوشیاری و آگاهی نسبت به مشکلات مردم قرار داریم.

فاطمه امیری - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها