آخرین تلاش های سوارکاران ایرانی در پرش با اسب به جایی نرسید.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۱۲
سوارکاری ایران به مرحله نهایی نرسید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، مسابقات رشته سوارکاری در بخش پرش تیمی از صبح امروز در جاکارتا برگزار شد و تیم پرش با اسب کشورمان از حضور در مرحله نهایی مسابقات آسیایی بازماند.

مرحله نخست مسابقات رشته سوارکاری در بخش پرش تیمی از صبح امروز در جاکارتا آغاز شد و ۶۸ سوارکار از ۱۷ کشور ( هر تیم چهار نفر ) با هم رقابت کردند. تیم ایران هم متشکل از فرهنگ صادقی، آریانا روانبخش، مسعود مکاری نژاد و داوود پوررضایی رقابت خود را برگزار کرد که بر اساس نتایج اعلام شده تیم ایران با توجه به امتیازات چهار سوار کار خود با قرار گرفتن در رده یازدهم از صعود به فینال بازماند. 10 تیم برتر از ساعت ۱۴ در مرحله فینال برای کسب مدال رقابت خواهند کرد.

تیم های عربستان، ژاپن، قطر، امارات، چین تایپه، کویت،کره جنوبی، هنگ کنگ، مالزی و ازبکستان به عنوان ده تیم برتر از ساعت ۱۴ برای کسب مدال رقابت می کنند. تیم اندونزی میزبان مسابقات هم با قرار گرفتن در رده سیزدهم از حضور در فینال بازماند.

همچنین در رده بندی انفرادی مرحله نخست داوود پوررضایی و فرهنگ صادقی با قرار گرفتن در میان 50 نفر نخست، روز پنج شنبه در بخش انفرادی پرش رقابت خواهند کرد.
مرحله نهایی مسابقات تیمی پرش از ساعت ۱۴ به وقت محلی آغاز می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها