برنامه «همین امروز، همین امشب» با هدف پاسخ به سوال های متداول پزشکی و بهداشتی مخاطبان هر روز در دو نوبت صبحگاهی و دو نوبت عصرگاهی روی آنتن شبکه سلامت سیما می رود.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۹۹
تحلیل زوج درمانی در شبکه سلامت

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه سلامت سیما، «همین امروز، همین امشب» امروز ساعت 11:30 خدمات پایگاه های اورژانس کشور را بررسی می کند. در این بخش از برنامه ارتباط تصویری با اورژانس های کشور برقرار می شود.

همچنین این برنامه ساعت 17:30 موضوع زوج درمانی را با حضور دکتر دارینی، روان شناس روی میز نقد و بررسی می گذارد.

گفتنی است زوج درمانی گونه ای از روان درمانی است که با هدف کاستن از ناهماهنگی ها و تعارض های زناشویی و پدید آوردن تعادل روان شناختی در تعامل دو نفر انجام می شود.

تعارض های همسران می تواند ریشه ها و سرچشمه های روانی، جنسی، اجتماعی، اقتصادی، عقیدتی، سیاسی داشته باشد.در زوج درمانی، روانپزشک، روانشناس یا مشاور خانواده بر پایه دانش و تجربه، می کوشد از آشفتگی زندگی زوج بکاهد، الگوهای منفی تکرار شونده و خطاهای فکری هر یک را به خود و دیگری شناسانده، الگوهای ناسازگارانه و کژ برپا شده شان را برطرف ساخته، نظمی نوین و متناسب بیافریند، و شخصیت شان را رشد بخشد.درهمین حال وضعیت روانپویشی (سایکودینامیک) هر یک از همسران نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد.

در ادامه برنامه همین امروز همین امشب ساعت 20 رژیم غذایی، رابطه آن با سلامتی، کم خونی و فشار خون را بررسی خواهد کرد. در این بخش ورزش کوهنوردی و رابطه آن با سلامتی و نشاط و شادابی تبیین خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها