ولی داداشی عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین؛

مطالبات مردمی منجر به سوال از رئیس جمهور شد

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت :طرح سوال از رئیس جمهور به هیچ عنوان ریشه سیاسی ندارد و آنچه قرار است مطرح شود دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم است.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۲۰
مطالبات مردمی منجر به سوال از رئیس جمهور شد

به گزارش جام جم آنلاین، ولی داداشی نماینده آستارا و یکی از طراحان سوال از رئیس جمهور افزود:برخی دوستان حامی دولت درمجلس متاسفانه اینگونه القا می کنند که سوال منبع سیاسی دارد در صورتیکه نمایندگان طراح قصد دارند تنها دغدغه مردم در بخش معیشت و کاهش قدرت خرید را مطرح نمایند.

عضو فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه مردم امروز گرفتار مسایل معیشتی و اقتصادی خود هستند تاکید کرد:نمایندگان مجلس به عنوان منتخبین ملت که می توانند با رئیس جمهور در تماس نزدیک باشند وظیفه دارند مطالبات جامعه را از طریقی که قانون مشخص کرده پیگیری کنند بنابراین در اقدامی از رئیس دولت خواسته شده تا درمورد اتفاقاتی که در کشور بخصوص وضعیت بد معیشتی مردم در جریان است توضیحاتی داده شود.

این طراح سوال از رئیس جمهور در مورد رعایت شان رئیس دستگاه اجرایی کشور در هنگام سوال در صحن علنی نیز گفت:قطعا نمایندگان مردم شئون ملت ایران را رعایت خواهند کرد چون ما رئیس قوه مجریه را برای تخریب ،به مجلس دعوت نمی کنیم و از ایشان خواستیم تا به مطالبات مردم پاسخ دهد.

نماینده آستارا افزود: نمایندگان باید خود را مکلف بدانند که با حسن نیت در کمال ادب و احترام بارئیس جمهور صحبت شود تا کسانی که به دنبال فضا سازی در این بخش هستند نتوانند سوء استفاده بنمایند.

وی با اشاره به اینکه در یک محیط کارشناسی جایی برای توهین به رئیس جمهور نیست افزود:کسانی که سوال از رئیس جمهور را امضا کردند کارشناس، معتمد و آشنا به قوانین جاری و خطوط قرمز کشور هستند و قطعا رئیس جمهور که منتخب مردم هستند مورد تکریم نمایندگان قرار می گیرند.

عضو فراکسیون اصولگرایان در مورد پاسخ های رئیس جمهور به سوالات نمایندگان نیز گفت: وقتی مجلس سوالی را مطرح می کند یعنی در همان موضوع و در رابطه با کشور دارای حساسیت است، وسوال از رئیس جمهور این پیام را دارد که فارغ از قانع شدن و یا نشدن ،نمایندگان ملت از پاسخ های آقای روحانی ،اعلام کنند که وضعیت اقتصادی مردم خوب نیست و باید برای کشور و مردم شریف کاری صورت گیرد.

فاطمه امیری - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها