سرپرست کاروان ایران گفت: مسببان حذف زهرا نعمتی مشخص شده‌اند و گزارش آن به وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ارسال خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۶۱۰۷۸
مسببان حذف زهرا نعمتی مشخص شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، نصرالله سجادی درخصوص عملکرد کاروان ایران تاکنون اظهار داشت: عملکرد ورزشکاران نسبتا خوب بوده است. بچه ها زحمت خودشان را کشیدند ولی با توجه به برخی از نتایج، می توانستیم رنگ مدال بهتری در برخی از رشته ها داشته باشیم.

وی تاکید کرد: ما ارزیابی خودمان را از عملکرد فدراسیون ها انجام خواهیم داد. ولی ما در مقام اجرا نیستیم. برخی از فدراسیون ها تعدادی مدال پیش بینی کرده بودند که ما این را با گزارش عملکرد هر فدراسیون به کمیته و وزارت انتقال می دهیم و آنها هر تصمیمی می توانند بگیرند.

سجادی گفت: برخی از رشته ها در جلساتی که قبلا با ما داشتند نتایج دیگری را پیش بینی کرده بودند ولی نتوانستند به آن چیزی که گفته بودند برسند و حتما باید به آنها رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: دلیل عملکرد ضعیف برخی از رشته ها باید مشخص شود تا در آینده در مورد آنها تصمیم درستی گرفته شود. در بازی های آسیایی قهرمانان عنوان داری شرکت می‌کنند و باید تیم ها و ورزشکاران با شرایط خوبی شرکت کنند تا بتوانند مدال بگیرند.

سرپرست کاروان ایران افزود: سطح مسابقات آسیایی بالا است و بهتر است کیفی‌تر شرکت کنیم. ممکن است بعضی از تیم ها در مسابقات قاره ای مدال بگیرند ولی داستان بازی های آسیایی متفاوت است.

وی گفت: مسببان حذف زهرا نعمتی معلوم شده اند و در گزارش خود به کمیته و وزارت ورزش آن را اعلام خواهیم کرد. برخورد یا عدم برخورد با آنها از حوزه فعالیت من خارج است و باید وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در این مورد تصمیم بگیرند.

سجادی تصریح کرد: ارزیابی های مختلفی از عملکرد تیم ها آماده شده که همه آنها به مراجع اصلی ارسال خواهد شد.حتما باید ارزشیابی در کار باشد و پیامد ارزشیابی باید اقدامات صورت بگیرد و باید دید هر فدراسیون چه عملکردی داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها