هواوی شب گذشته طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه از محصولات جدید سری میان رده nova رونمایی کرد.
کد خبر: ۱۱۶۰۹۲۱
گوشی های سری Huawei nova3 با حضور اصحاب رسانه رونمایی شد

در این مراسم که در مجموعه کارتینگ آزادی برگزار شد، گوشی های سری nova3 شامل مدل های Huawei nova3 و Huawei nova3i به رسانه های کشور معرفی گردید.


بابک فیاض، قائم مقام هوآوی در این رویداد با اشاره به موفقیت های اخیر برند هوآوی در بازارهای جهانی گفت: "هوآوی تا جولای 2018 موفق به عرضه بیش از 100 میلیون گوشی به بازارهای جهانی شده است به همین دلیل هدف سالانه این شرکت که فروش 200 میلیون گوشی تا پایان سال 2018 است به هدفی دست یافتنی برای این شرکت بدل شده است." او همچنین در ارتباط با موفقیت های سری nova افزود: "سری nova در سبد محصولات هوآوی جزو موفق ترین سری های کالایی بوده است که در بازه زمانی نیمه اول سال 2018 نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته رشدی 60 درصدی فروش بازارهای سراسر دنیا را تجربه کرده است که خود نشان از اقبال کاربران به سری nova محصولات هوآوی دارد."

فیاض همچنین در ارتباط با پیشرفت های هوآوی در بازار گوشی های گران قیمت و پرچم دار به این نکته اشاره کرده که محصولاتی مانند Huawei P20 فروش بیش از 9 میلیون دستگاه و Huawei Mate10 فروش بیش از 10 میلیون دستگاه در بازارهای دنیا داشته و این نشان می دهد هوآوی به عنوان یک تولید کننده گوشی های بالارده هم در بازارهای دنیا شناخته شده است.



محمد امین ناهید، مدیر مارکتینگ و روابط عمومی هوآوی در این مراسم ضمن رونمایی از گوشی های Huawei nova3 و Huawei nova3i ، این مدل ها را ادامه دهنده راه موفق هوآوی در سری nova دانست که نمونه موفقیت قبلی هوآوی در این سری گوشی nova2plus بود که سال گذشته معرفی شد. او در این ارتباط گفت: "هوآوی با عرضه Nova2plus در سال گذشته با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با شعار "سلفی سوپر استار" رکوردی را در حوزه دوربین های سلفی بازار به نام خود ثبت کرد و امسال با عرضه Huawei nova3 با دوربین سلفی 24 مگاپیکسل با امکاناتی بسیار بیشتر نسبت به گذشته، رکورد خود را در این حوزه ارتقا داده است."



او ضمن برشمردن قابلیت های گوشی های سری Huawei nova3، هوش مصنوعی عاملی تعیین کننده ارتباط قابلیت های تکنولوژیک این گوشی دانست و گفت: "هوش مصنوعی در Huawei nova3 قابلیت های قابل توجهی در بخش های مختلف به خصوص در بخش پردازش تصویری ایجاد کرده است. هوش مصنوعی در Huawei nova3 برای اولین بار در دوربین سلفی گوشی به کار گرفته شده است و قابلیت تشخیص 8 صحنه و سوژه را داراست. همچنین در دوربین اصلی این گوشی، هوش مصنوعی قابلیت تشخیص بیش از 500 صحنه در 22 دسته مجزا را دارد که نسبت به نسل های قبلی گوشی های هوآوی رشد قابل توجهی در آن رخ داده است."

با توجه به اینکه در گوشی Huawei nova3 از پردازنده گوشی پرچم دار Huawei Mate10 و Huawei P20 بهره گیری شده و این پردازنده به واحد پردازش عصبی یا NPU مجهز شده، فرآیندهای هوش مصنوعی در این گوشی مشابه گوشی های پرچم دار هواوی خواهد بود.

در بخش طراحی، گوشی های جدید nova با توجه سلیقه کاربران جوان به شکلی طراحی شده اند که مانیتور FullView با اندازه 6.3 اینچ با کمترین حاشیه و با یک ناچ در قسمت بالا تقریباً تمام بخش جلوی این گوشی را پوشانده و کمترین اتلاف فضایی در این بخش نداشته باشیم. البته اگر کاربری به ناچ بالای مانیتور علاقه نداشته باشد می تواند در منوی تنظیمات گوشی آنها را بپوشاند و یک حاشیه ساده مشکی در بالای گوشی مشابه طراحی گذشته گوشی های سابق – و فعلی برخی برندها - داشته باشد. رزولوشن این مانیتور IPS LCD، 2340 در 1080 پیکسل با تراکم 409 پیکسل است.

هوآوی در این گوشی هم از طیف رنگ بنفش و آبی که در گوشی Huawei P20 مشابه آنها را دیده بودیم بهره گرفته است با این تفاوت که این رنگ در nova3 شفاف تر و زیباتر شده است علاوه بر این رنگ های ساده دیگری مانند مشکی و آبی و قرمز برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

حافظه داخلی این گوشی ها 128 گیگابایت به همراه 4 گیگابایت رَم در نظر گرفته شده است که در کنار پردازنده 8 هسته ای با حداکثر فرکانس 2.36 گیگاهرتز فضای ذخیره سازی و همچنین قدرت پردازشی کافی برای کارهای روزمره کاربران حرفه ای را فراهم می آورد. کارت حافظه میکرو SD این مدل هم کارت حافظه تا 256 گیگابایت را قبول می کند.

هوآوی روی گوشی های nova3 از آخرین نسخه سیستم عامل آندروید یعنی نسخه 8.1 و رابط کاربری اختصاصی هوآوی یعنی EMUI 8.2 بهره گرفته است. از لحاظ امکانات ارتباطی آخرین استانداردها شامل بلوتوث نسخه 4.2 و WiFi با استاندارد 802.11b/g/n/ac در این مدل ها در نظر گرفته شده اند. خبر خوب برای کاربرانی که علاقمند هستند از هدفون شخصی استفاده کنند اینکه این مدل ها از جک هدفون 3.5 میلی متری بهره مند هستند. از لحاظ امنیتی هوآوی در این گوشی ها هم از سنسور اثر انگشت پر سرعت و هم از قابلیت تشخیص چهره برای باز کردن قفل گوشی بهره می برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها