عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با جام جم آنلاین:

انسجام بین نیروها و اعضای کابینه وجود ندارد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اساسی ترین نقدی که به دولت دوازدهم می توان وارد کرد فقدان انسجام بین نیروها و اعضای کابینه بخصوص تیم اقتصادی است.
کد خبر: ۱۱۶۰۷۶۷
انسجام بین نیروها و اعضای کابینه وجود ندارد

احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با جام جم آنلاین افزود:فقدان انسجام در کابینه سبب شده دولت عزم و اراده لازم برای پیشبرد سیاست‌های خود نداشته باشد.

وی با اشاره به این‌که مردم انتظار دارند سیاست ها و وعده های دولت که در مورد آن تبلیغ کرده عملیاتی شود، تاکید کرد: متاسفانه در موضوعات مختلف شاهد هستیم از دولت حرف واحدی شنیده نمی شود و حتی در کمیسیون های تخصصی مجلس نیز شاهدیم نمایندگان دولت از وزارتخانه های متفاوت، سخنان متناقض می زنند و تصمیمات غیر همسان اتخاذ می کنند.

احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز با اعلام این‌که چنین رفتاری در سطوح بالای مدیریتی و حتی در سطح وزرا نیز دیده می شود، گفت:این فقدان انسجام ، به‌صورت کاملا آشکار در طرح تحول سلامت کشور بوضوح دیده شد، به‌طوری‌که دو وزیر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

وی با اشاره به نامه چهار وزیر اقتصادی کشور به رئیس جمهور درمورد ضرب‌الاجل اقتصادی و ناهماهنگی دولت افزود: فقدان انسجام در کابینه باعث شد در وزارت صنعت و معدن و تجارت اتفاقاتی رخ بدهد که قابل توجیه نباشد یا بانک مرکزی تصمیماتی اتخاذ کرد که ثروت کشور به حراج گذاشته شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت:معاون اول رئیس جمهور در یک اقدام نامنسجم ،قیمتی را برای ارز مشخص کرد که منجر به آشفتگی اقتصادی کشور شد و تمام تار و پود جامعه را تحت تاثیر خود قرار داد.

نماینده تبریز با انتقاد از تصمیمات دولت دوازدهم تاکید کرد:این دولت به خاطر فقدان عملکرد مناسب خود هم اکنون قادر نیست میان مردم ظاهر شود و با ملت گفت‌وگو کند و جای سوال دارد درمقطعی که تهدیدات خارجی می‌تواست برای کشور وحدت آفرین شود چرا چنین امری عملیاتی نشده است.

وی غفلت دولت از مردم را باعث شکاف در جامعه دانست و گفت: نابسامانی‌های اقتصادی در کشور وپاسخگو نبودن سیاست‌های دولت و آشفتگی اقتصادی باعث شده دولت روی آمدن به میان مردم را نداشته باشد.

احمد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکلات اقتصادی امروز خود را در افزایش نرخ ارز و کالاهای اساسی نشان می دهد که حکایت از نابسامانی بزرگ اقتصادی دارد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: دولت از پاسخ دادن به نیازهای مردم عاجز است و به جای این‌که انرژی دولت صرف حل مشکلات مردم شود و مردم احساس کنند اراده ای در دولت برای رفع مشکلات وجود دارد، دولت مردم را سر کار گذاشته و در تلاش است حواس مردم را با موضوعات دیگری پرت کند.

وی با بیان این‌که برنامه ریزی دولت اشتباه است، گفت: به نظر می رسد فقدان برنامه‌ریزی دقیق در دولت موجب سردرگمی و کلافگی دولت شده که باید هر چه زودتر برای آن چاره جویی شود. متاسفانه قوه مجریه که باید در خانه ملت حاضر شود و مشکلات خود را بیان کند، از پاسخ دادن به نمایندگان با ترفندهای مختلف طفره می رود.

فاطمه امیری - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها