رئیس سازمان راهداری گفت: در دو روزه منتهی به تعطیلات عید قربان حدود هفت میلیون ۸۰۰ هزار تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.
کد خبر: ۱۱۶۰۶۱۲
ثبت بیش از ۷ میلیون سفر در تعطیلات آخر هفته

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، عبدالهاشم حسن نیا معاون­ وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان با بیان این مطلب گفت: ­همزمان با ایام عید سعید قربان و تعطیلات پایان هفته،​ حجم سفرهای هموطنان در طول محورهای مواصلاتی کشور افزایش یافته است به طوری که بررسی آمار ورودی و خروجی استان ها طبق اعلام مرکز مدیریت راه های کشور از ساعت ۱۲ ظهر مورخ ۳۰ مرداد ماه تا­ ۸ بامداد امروز ۱ شهریور ­ماه حاکی است مجموع ورودی و خروجی استان ها در این مدت بیش از هفت میلیون و ۷۶۹ هزار و ۲۱۲ مورد تردد بوده که بیشترین میزان ورودی و خروجی به ترتیب مربوط به استان های البرز، مازندران، تهران، گیلان، قم و همدان بوده است.

وی افزود: در این مدت بیشترین میزان خروجی مربوط به استان های تهران و البرز و بیشترین میزان ورودی متعلق به استان های مازندران، گیلان و همدان بوده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با عنایت به اهمیت ایمنی و سلامت سفر هموطنان و پیشگیری از ترافیک و راهبندان در سطح شبکه راه های کشور، توصیه می شود مسافران بازگشت خود را به ساعات پایانی تعطیلات موکول نکنند ­و با مدیریت و زمان بندی ­صحیح اقدام به بازگشت کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین اظهار داشت: همچنین به هموطنان ­توصیه می شود قبل از آغاز سفر ضمن تماس با مرکز مدیریت راه های کشور با شماره ۱۴۱ ­از وضعیت راه ها مطلع شوند و مسیر و زمان مناسب را برای سفر انتخاب کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها