هفته پنجم رقابت های لیگ برتر با انجام یک بازی از امروز آغاز می‌شود که طی آن تیم فوتبال استقلال تهران در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۶۰۴۹۲
استقلال - فولاد خوزستان؛ دستگرمی آبی‌ها برای آسیا

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، هفته پنجم رقابت های لیگ برتر با انجام یک بازی از امشب آغاز می شود که طی آن استقلال تیم هفتم جدول از فولاد تیم پنجم جدول پذیرایی می کند. شاگردان شفر آغاز خیلی خوبی در لیگ هجدهم نداشته و از ۴ بازی نخست تنها یک پیروزی مقابل تراکتورسازی داشته اند و از این لحاظ عملکرد بهتری نسبت به میزبان هفته پنجمش دارد.

ویژگی استقلال در ۴ هفته ابتدایی فصل عملکرد بهتر آنها در بازیهای خانگی است. شاگردان شفر تنها پیروزی این فصل شان را در خانه به دست آورده اند و دروازه آنها تاکنون در ورزشگاه آزادی باز نشده است و ۳ گل از ۵ گل زده شان هم در همین ورزشگاه بوده است و این در حالی است که فولاد در بازیهای خارج از خانه عملکرد خوبی نداشته و با یک مساوی و یک شکست تنها یک امتیاز از بازیهای خارج از خانه به دست آورده است.

آنچه استقلال را به نتیجه این دیدار امیدوار می کند آمار گلهای زده خارج از خانه فولاد است که عدد آن صفر است. فولاد بدون گل زده خارج از خانه و استقلال بدون گل خورده داخل خانه و این آن چیزی که لااقل استقلالیها را بابت بسته ماندن دروازه شان در این بازی امیدوار می کند.

بهترین گلزن استقلال در این فصل وریا غفوری است که زننده هر ۲ گل تیمش در بازی مقابل ذوب آهن بود تا با همین ۲ گل بهترین گلزن این تیم باشد.

این بازی پیش‌بازی دیدار آسیایی آبی هاست و پیروزی در این بازی می تواند آنها را با روحیه بهتری به مصاف السد بفرستد. اما مهم برای شفر این است که این بازی بازیکن مصدومی روی دست آنها برای آسیا نگذارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها