دو سارق لوازم خودرو در منطقه چیتگر تهران با ۲۰۰ فقره سرقت دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۵۹۵۴۰
دستگیری سارقان لوازم خودروی غرب تهران

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ حسینی، جانشین پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: روز ۱۶ مرداد ماه جاری بود که ماموران گشت کلانتری ۱۵۴ چیتگر ساعت ۱۱ ظهر با پراید مشکوکی مواجه می شوند که کنار خیابانی واقع در شهرک۲۲ بهمن به صورت دوبله در کنار خیابان پارک شده بود و دو نفر نیز در حال خالی کردن صندوق عقب پراید کناری این ماشین به داخل خودروی مذکور بودند که آنها با مشاهده ماموران گشت، سریعا سوار خودروی پراید دوبله پارک شده می شوند و از محل می گریزند.

ماموران دستور ایست صادر می کنند اما متهمان به این موضوع بی توجهی کرده و با وضعیت رانندگی خطرناکی از محل متواری می شوند. ماموران طی تعقیب و گریز پلیسی، پس از به کار بردن قانون به کارگیری سلاح چند تیر هوایی شلیک می کنند و با توجه به اینکه آنها همچنان به دستور ایست ماموران بی توجه بودند تعقیب و گریز ۱۰ دقیقه طول می کشد تا اینکه متهمین به بزرگراه کرج- بلوار ایران خودرو وارد می شوند.

با این اوصاف ماموران مجبور به شلیک به لاستیک های خودرو می شوند که چهار تیر به آن اصابت و بالاخره خودروی متهمان پنچر و متوقف می شود که در اقدامی سریع ماموران موفق می شود راننده خودرو را دستگیر کند و سرباز وظیفه نیز به دنبال متهم دیگر می رود که از محل متواری شده بود.

سرباز وظیفه که با سرعت زیادی متهم را دنبال می کرده بالاخره به او می رسد اما متهم با سنگ به او حمله ور می شود تااینکه مامور گشت به همراه متهم دستبند زده به آنها می رسد و متهم دیگر را با همکاری سرباز زمینگیر می کنند.

در بررسی سوابق متهمین مشخص شد یکی از آنها با سوابق گوناگون در زمینه مواد مخدر و سرقت، حبس خود را تحمل کرده و پس از آزادی از زندان دوباره به سرقت روی آورده که با توجه به اعترافات هر دو متهم مشخص شد آنها ۲۰۰ فقره سرقت در چیتگر و مناطق غربی پایتخت انجام داده اند.

سرهنگ سیدمحمد حسینی در خاتمه اذعان داشت: از متهمین در لحظه دستگیری دو فقره باند و یک ضبط کشف و همچنین مشخص شد هر دو نفر به مواد مخدر اعتیاد دارند که در ادامه برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها