وب گردی، طراحی سایت، مرور صفحات وب و ... از اصلی ترین سرگرمی های مردم است. عصر تکنولوژی دنیای جدیدی را به روی مردم باز کرده است که در کمترین میزان زمان ممکن، شما می توانید از هر دانش مختلفی اطلاعات جمع آوری کنید.
کد خبر: ۱۱۵۹۴۷۲
قدیمی ترین شرکت طراحی سایت کدام است؟

در اوت 1991، تیم برنرز لی با استفاده از کد های ساده HTML توانست اولین صفحه وب را طراحی و راه اندازی کند در حقیقت او اولین کسی بود که نام خود را به عنوان طراحی سایت در تاریخ دنیای تکنولوژی ثبت کرد. هر چه تکنولوژی پیشرفته تر میشد زبان برنامه نویسی وب سایت ها نیز تغییر می کرد در نتیجه روی قالب های اصلی سایت و گرافیک های بکار رفته سایت ها خلاقیت های بیشتری مشاهده میشد.
در حقیقت می توان گفت "وب سایت یا تار نما مجموعه ایی از فایل های مختلفی چون تصاویر، متون، فایل های برنامه نویسی شده ایی هستند که به صورت منظم و هدف دار برای بیان اطلاعات به مخاطبان طراحی شده اند" .هر وب سایتی که شما به آن مراجعه می کنید در واقع در راستای هدف برنامه ریزی شده اش به شما اطلاعات می دهد. یک سایت خوب و قدرتمند هیچ گاه چند هدف را دنبال نمی کند. برای مثال شما در یک سایت پزشکی هیچ گاه نمی توانید مطالب مهندسی را پیدا کنید، این کار باعث کاهش کیفیت و رتبه سایت می شود. اگر به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت هستید با ما همراه باشید.

طراحی وب سایت چگونه صورت گرفت؟

یکی از دلایلی که کاربران به وب سایت شما مراجعه می کنند، نوع طراحی سایت است. طراحی یک وب سایت خوب از مهارت ها و تکنولوژی های متنوعی اعم از گرافیک، قالب بندی، مدیریت محتوا و ... بهره می برد. در ابتدای طراحی یک وب سایت، طراحان فقط متن و عکس در سایت قرار می دادند که عکس ها جذابیت زیادی را برای مردم عموم به وجود می آورد. اما با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن فرمول ها و روش های ساخت گرافیک و مالتی مدیا، به طراحان این اجازه داده شد تا در طراحی وب سایت ها خلاقیت و جذابیت بیشتری را وارد کنند.

اولین شرکت طراحی وب سایت کدام بوده است؟

در سال 1994 شخصی به نام اندرسون شرکت Netscape communication را با هدف طراحی وب سایت تاسیس نمود. در واقع اولین شرکت رسمی ثبت شده در دنیا است که با هدف طراحی وب سایت تاسیس شد. در این شرکت برای آن که کیفیت کار را بالا ببرند, از جمعی از برنامه نویسان وب استفاده کردند که در راستای پیشرفت تکنولوژی برنامه های خود را پیش می بردند.

عصر تکنولوژی و فضای مجازی این امکان را به کاربران داده است تا با کمترین میزان زمان ممکن در صفحات اجتماعی گذر کنند و بهترین و کار آمد ترین سایت مورد نظر خود را پیدا کنند.

این یکی از دلایل مهم برای تمامی کسب و کار ها و تمامی شرکت های معتبر است تا آن ها را به سمت داشتن یک وب سایت خوب سوق دهد. داشتن یک وب سایت معتبر و خوب به هر شرکت و یا کسب و کاری اعتبار و ارزش دو چندانی می بخشد. علاوه بر این باعث می شود تا افراد زیادی از راه های دور هم با خدمات شما آشنا شوند. شرکت های طراحی وب سایت زیادی وجود دارند که در کار خود خبره هستند. اما شرکت اینتن یکی از قدیمی ترین سایت طراحی وب است که خدمات متنوع و خلاقانه ای در زمینه طراحی وب به شما عرضه می کند. شرکت اینتن دارای طراحان خلاقی هستند که برای طراحی سایت از جدید ترین و اخرین برنامه نویسی های طراحی وب استفاده می کنند. تمامی وب سایت هایی که توسط شرکت اینتن طراحی شده اند داری قالب زیبا و گرافیک عالی هستند.

مزیت هایی طراحی وب سایت
− بالا بردن ارزش برند
− افزایش فروش و خدمات سایت
− افزایش اعتماد مردم نسب به برند
ویژگی های یک سایت خوب

• محتوای سایت : در منوی اصلی در طراحی سایت باید لیستی از تمامی محتوا های سایت در دسترس کاربر قرار دهیم تا زمانی که کار بر وارد سایت می شود بطور سریع و آسان به تمامی مطالب دسترسی داشته باشد.

• ظاهر سایت : زمانی که کاربر وارد سایت شما می شود اولین چیزی که متوجه اش می شود، طراحی ظاهری سایت است. برای داشتن سایتی با طراحی ظاهری خوب ابتدا باید یک لگوی مناسب داشته باشید. از فونت های مختلف و ناخوانا نباید استفاده کنید تا می توانید باید از یک فونت ثابت و خوانا استفاده کرد. تصاویر زیاد با حجم بالا باعث می شود کاربر تمایلی به ماندن در سایت نداشته باشد پس بهتر است از تصاویر با حجم کمتر و کوچکتر استفاده کنید. علاوه بر این سعی کنید از کنتراست تصویر زیاد استفاده نکنید. علاوه بر این باید طراحی مدرن و بروزی را داشته باشد.

• سازگار با شبکه های اجتماعی : زمانی که کاربر مطالب سایت شما را دنبال می کند، گاهی ممکن است بخواهد لینک سایت شما را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی دیگر به اشترک بگذارد بهتر از برای افزایش بازده، لینک شبکه های اجتماعی را در جایگاه معمولی از صفحه قرار دهید تا به راحتی در دسترس کاربر قرار گیرد.

• امکانات سایت : بخش خبری، نظرسنجی، سوالات متداول، اطلاعات آب و هوا یا اوقات شرعی، نظرسنجی آنلاین، اسلایدر، بخش جستجو و ... تمامی این امکانات به کاربر این اجازه را می دهد تا زمان بیشتری را در صفحه وب شما سپری کند این کار باعث افزایش رتبه گوگل شما نیز می شود. اما توجه داشته باشید که تبلیغات بیش از حد باعث می شود تا کاربر از بازدید سایت شما دست بکشد. تا آن جا که ممکن است از تبلیغات کم تری استفاده کنید.

نکاتی که به شما ذکر کردیم نکات بسیار مهم در طراحی یک وب سایت خوب است. سایت inten.asia با داشتن گروه متخصصین در طراحی وب سایت، تمامی نکات بالا را رعایت کرده و در نهایت سایتی با بهترین کیفیت و بهترین قالب گرافیکی به شما تحویل می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها