کد خبر: ۱۱۵۹۲۷۳
اقامت گرجستان با خرید خانه

اقامت گرجستان با خرید خانه یکی از مطمئن ترین و سریعترین روش های اخذ اقامت گرجستان محسوب می شود.

خرید خانه در گرجستان، ضمن برخورداری از فواید بسیار زیاد ، اقامت یک کشور اروپایی را به شما به ارمغان می آورد.

امروزه کشور زیبای گرجستان، علاوه بر جذب گردشگران از سر تا سر دنیا، مقصد بسیاری از اتباع خارجی جهت دریافت اقامت، راه اندازی کسب و کار و اقدام به سرمایه گذاری شده است.

ایرانی ها نیز از قافله عقب نیفتاده اند و در این راستا و در ظرف چند سال گذشته ، مهاجرت های زیادی به کشور زیبای گرجستان داشته اند.

در حال حاضر یکی از مطمئن ترین و بهترین راه های اخذ اقامت، خرید ملک است. مطابق قوانین جاری کشور گرجستان اتباع خارجی می توانند با خرید ملک به ارزش حداقل 35 هزار دلار آمریکا، تا زمانی که آن ملک در تملک آن ها قرار دارد از مزیت اقامت در گرجستان برخوردار باشند.

این اقامت، هر ساله قابل تمدید بوده و پس از 6 دوره متوالی، به اقامت دایم تبدیل می شود. به تبع اقامت مالک، همسر و فرزنددان مجرد او نیز می توانند از اقامت گرجستان بهره مند شوند.

هر چند زمزمه هایی به گوش می رسد مبنی بر افزایش حداقل مبلغ خرید ملک در گرجستان که قرار است تحت عنوان یک تبصره اصلاحی در پارلمان گرجستان تصویب شود.

در صورت تصویب لایحه اصلاحی خرید ملک در گرجستان ممکن است در آینده ای نزدیک حداقل میزان خرید ملک به 100 هزار دلار آمریکا افزایش یابد.

در صورت تصویب این لایحه شرایط خرید ملک و اخذ اقامت گرجستان از این روش با دشواری هایی برای اقشار مختلف جامعه ایرانی هایی که قصد مهاجرت و اقامت گرجستان را دارند بوجود خواهد آمد بنابراین تا دیر نشده است در صورت تمایل، نسبت به اخذ اقامت گرجستان از طریق خرید خانه اقدام کنید.

شما با اقدام به خرید خانه در گرجستان، قادر خواهید بود تا سرمایه خود را با تبدیل به دلار آمریکا که به مرور ارزش افزوده می یابد، بیمه کنید.

بیمه سرمایه از این طریق، اقدامی مناسب جهت جلوگیری از هدر رفت و کاهش ارزش آن می باشد.

به دلیل نوسانات ارزی و کاهش ارزش پول که به دلایل مختلف و کمابیش در سیستم اقتصادی بسیاری از کشورها روی می دهد، خرید ملک به عنوان شیوه ای جهت سرمایه گذاری، در هر کشوری انتخابی ایده آل نبوده و گرجستان از این حیث بی نظیر است.

در حقیقت تنها با صرف 35 هزار دلار آمریکا، علاوه بر اینکه به نوعی سرمایه خود را بیمه می کنید، امکان خرید ملک و اخذ اقامت را نیز توامان در اختیار دارید که فرصتی ارزشمند جهت پوشاندن جامه عمل به رویاهای شماست.

لازم به ذکر است که اخذ اقامت گرجستان از طریق خرید ملک، تنها تا سال 2020 میلادی امکان پذیر است و در صورتی که قصد انجام آن را دارید بهتر است این فرصت را مغتنم بشمارید.



کلیه معاملات مربوط به املاک در کشور گرجستان، با ارز دلار انجام می پذیرد که نسبت به سایر واحدهای پول رایج در دنیا، از ثبات بالاتر و نوسان پایین تری برخوردار است.

هرچند که این کار در گرجستان غیر قانونی است و ارز رسمی کشور گرجستان لاری نام دارد ولی مردم محلی معاملات ماشین و ملک را با دلار آمریکا انجام می دهند.

مهمترین علت آن نیز افزایش ارزش دلار آمریکا در مقابل اغلب ارزهای جهانی و از جمله لاری است.

امروزه کشور گرجستان با جدیت در حال فراهم کردن بسترهای لازم جهت پیوستن به اتحادیه اروپاست و سران اتحادیه اروپا نیز در طی مذاکرات متعدد با دولتمردان گرجستان متعهد به ارایه تسهیلاتی جهت کمک به گرجستان برای پیوستن به این اتحادیه شده اند.

بنابراین ظرف چند سال آینده و بنا بر گمانه زنی ها تا سال 2020 میلادی، با ورود به اتحادیه اروپا، نظام اقتصادی گرجستان دچار تحولی اساسی شده و ارزش املاک در این کشور به چندین برابر افزایش می یابد لذا با خرید خانه در گرجستان، این مزیت را دارید که در آینده ای نزدیک، اقامت یک کشور اروپایی را از آن خود کرده و ملکی در قلمرو اروپا داشته باشید.

شرکت آنا جورجیا با شفافیت و وضوح بی نظیر در ارایه خدمات، انتخابی مطمئن برای هموطنان عزیزی است که قصد دارند به دور از هر گونه نگرانی و در کمال آرامش، در کشور زیبای گرجستان ملک خریداری کنند.



با انتخاب آنا جورجیا صفر تا صد پروسه خرید ملک را به متخصصان و کارگزارانی مطمئن بسپارید که با بیش از 10 سال سابقه در این حوزه، با کیفیت ترین خدمات را در اختیار شما می گذارند.

اطلاعات تماس با شرکت آناجورجیا :
تماس با کارشناسان آناجورجیا :

00995596669797 ( تلگرام – واتس آپ – ایمو )

00995574904007 ( تلگرام – واتس آپ – ایمو )

00995595459040 ( تلگرام – واتس آپ – ایمو )

تلفن ثابت دفتر شرکت آناجورجیا : +995322102006

آدرس دفتر شرکت آناجورجیا :
گرجستان – تفلیس – خیابان پکینی – خیابان باختریونی – پلاک 11 ب
No 11b, Bakhtrioni ST, Pekini AVE,Tbilisi,georgia

ایمیل شرکت : anageorgiaco@gmail.com

کانال تلگرام آناجورجیا :
t.me/anageo

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها