هشدار سازمان تامین اجتماعی

اپلیکیشن «سوابق بیمه.apk» مورد تایید نیست

مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی گفت: با توجه به انتشار موبایل اپلیکیشن غیر مجاز (سوابق بیمه.apk)، بیمه شدگان بدانند این برنامه، مورد تایید سازمان تامین اجتماعی نیست.
کد خبر: ۱۱۵۸۲۵۵

اپلیکیشن «سوابق بیمه.apk» مورد تایید نیست

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، علی معیری گفت: در صورت دریافت و نصب این برنامه، چالش‌های امنیتی شامل؛ سرقت اطلاعات حیاتی مانند نام کاربری و رمز عبور سرویس سابقه و دریافت هزینه ۴۰۰ تومان بصورت روزانه برای بیمه شدگان ایجاد می‌شود.

برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با موبایل کلیک کنید.

وی افزود: بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی می‌توانند جهت دریافت ریز سوابق بیمه‌ای خود، به صورت رایگان از طریق روش‌های مطمئن https://sabeghe.tamin.ir (جهت دریافت سابقه کامل)، استفاده از کد دستوری#۱۴۲* (جهت دریافت آخرین سابقه و ریز دستمزد) و موبایل App «تامین اجتماعی من» (در دو نگارش اندروید و ios) (برای دریافت اطلاعات آخرین سابقه و ریز دستمزد) اقدام کنند.

مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: متقاضیان محترم می‌توانند جهت دریافت موبایل App «تامین اجتماعی من» به سایت رسمی این سازمان به آدرس https://tamin.ir مراجعه کنند و به زودی نسخه به روز شده موبایل اپ سازمان شامل اطلاعات کامل و تجمیعی سوابق ارائه می شود.

معیری به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: در صورت دریافت برنامه ذکر شده، در اسرع وقت نسبت به حذف برنامه از گوشی همراه خود و غیر فعال کردن سرویس ارزش افزوده اقدام و رمز عبور حساب کاربری خود را با توجه به الزامات امنیتی (حداقل ۸ کاراکتر و استفاده از گذر واژه‌هایی که هم دارای کاراکترهای خاص باشند و هم در آن‌ها از اعداد و حروف کوچک و بزرگ استفاده شده باشد)، تغییر دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها