مدیران رسانه ملی از شهربانو منصوریان دلجویی کردند

تلویزیون خانه توست

ماجرا از آنجا شروع شد که سهیلا و شهربانو منصوریان، بانوان ووشوکار و قهرمان ایرانی که حضورشان در برنامه ماه عسل شبکه سه موجب شد بیش از پیش مشهور و محبوب شوند به یکی از برنامه‌های رادیو ورزش دعوت شدند، اما فردی در حراست سازمان صدا و سیما مانع ورود این دو خواهر قهرمان به استودیو و ضبط برنامه آنها شد. شهربانو منصوریان هم با پخش یک فیلم از خود و حجابش نسبت به این مساله اعتراض کرد؛ اعتراضی که در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشت و خیلی‌ها این اعتراض را دیدند و طبیعی بود که منتظر پاسخ مدیران صدا و سیما باشند.
کد خبر: ۱۱۵۷۹۶۷
تلویزیون خانه توست

مدیر رادیو ورزش عذرخواهی کرد

اولین واکنش به این ماجرا از طرف مدیر رادیو ورزش بود. غلامرضا میرحسینی در گفتوگو با ایسنا گفت مورد بهوجود آمده به هیچ وجه ربطی به حجاب خانم منصوریان نداشته، بلکه به دلیل ناهماهنگی است که میان عوامل دستاندرکار به وجود آمده و از این بابت عذرخواهی میکنیم. او با بیان اینکه صداوسیما حامی ورزشکاران ملی بویژه بانوان قهرمان کشور بوده و هست، اظهار کرد: گله خانم منصوریان را روی چشم میگذاریم و امیدواریم قهرمان کشورمان همواره حمایتهای بیدریغ سازمان صداوسیما را به خاطر داشته باشند و این اتفاق را از ذهن پاک کنند. علی فروغی، مدیر شبکه سه که تقریبا میتوان گفت خوب نبض تحولات رسانهای مربوط به صدا و سیما را دست گرفته با اینکه اتفاق مربوط به شبکه او نبود، ولی ماجرا را پیگیری کرد و درصفحه اینستاگرامش به مردم گزارش داد. او نوشت: امروز وقتی در جریان ماجرای خانم منصوریان، بانوی ورزشکار قهرمان ایرانی قرار گرفتم، مساله را جویا شدم. مسئولان حراست سازمان از آنجا که با هنرمندان و اصحاب رسانه در ارتباط و تعامل هستند، افرادی بسیار روشن و فهمیده هستند و مطمئن شدم اتفاقی که افتاده، تصمیم یک نفربوده است. با خانم منصوریان هم تماس گرفتم. ایشان هم همین را میدانستند و گفتند این پست را فقط برای همان یک نفر گذاشتم. درباره اولین حضورشان در ماه عسل صحبت شد و اینکه عموم مردم این سه بانوی ایرانی را از آنجا شناختند. به سهم خودم از ایشان و خواهرانشان برای حضور با حجابشان در میادین تشکر و قدردانی کردم و خبر دادم که فردا عصر مستند «خواهران قریب» را که در مورد ایشان ساخته شده، پخش خواهیم کرد. خواهران قریب مستندی است که حسین همایونفر ساخته و موضوع آن هم روایتی از مبارزات شهربانو و الهه منصوریان در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون است.

واکنش سریع به یک حاشیه

این روزها صدا و سیما تقریبا خوب از پس حاشیهها برمیآید. زمانی که گزارش مالی علیه مجریانش منتشر میشود آنها را روی آنتن میآورد و استنطاق میکند و وقتی هم که یکی از پرسنل حراستش کار خطایی میکند بیآنکه بخواهد خطای فردی را توجیه کند در سطح مدیرانش شجاعانه عذرخواهی میکند و حتی برای دلجویی از بانوان قهرمان این کشور، مستندی در تمجید از آنها پخش میکند. به نظر میرسد سازمان بیش از پیش سوزن پاسخگویی را به خود میزند تا بتواند جوالدوزش را به دیگرمسئولان بزند. تا باد چنین بادا!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها