پسر جوان که با همدستی دخترخاله‌اش شوهر وی را کشته و جنازه را به آتش کشیده بود بزودی محاکمه می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۷۵۲۳
پسرخاله قاتل پای میز محاکمه

به گزارش جامجم، نیمهشب 16 تیر ۹۵ وقوع آتشسوزی یک دستگاه سمند در کمربندی پل فیروزآباد به سمت غنیآباد به ماموران کلانتری ۱۷۳ اعلام شد. مأموران وقتی به محل آتشسوزی رفتند و به مهار آن پرداختند با جنازه سوخته یک مرد روبهرو شدند. جسد این مرد که شواهد نشان میداد قبل از آتشسوزی با چاقو کشته شده برای شناسایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

یک روز از این ماجرا گذشته بود که زن ۳۹سالهای به نام الهام به پلیس آگاهی رفت و از ناپدید شدن شوهر ۴۲ سالهاش به نام بهرام خبر داد. وی گفت: دیشب شوهرم بعد از خوردن افطاری خانه را ترک کرد تا به مادرش سر بزند، اما دیگر به خانه برنگشت .

پس از این شکایت مشخص شد جسد سوخته متعلق به بهرام بوده است. پلیس در تحقیقات به بازجویی از همسر و دو دختر 9و 12ساله قربانی پرداخت اما به سرنخی نرسید.

ماموران در ادامه بررسیها به چندین پیامک مشکوک که بین الهام و پسرخالهاش به نام امیر رد و بدل شده بود، پی بردند. به این ترتیب امیر ۲۴ ساله که در نمایشگاه خودرو کار میکرد، ردیابی و بازداشت شد.

وی گفت: شوهر دخترخالهام مرد بد اخلاقی بود. او همیشه دخترخالهام را اذیت میکرد و من خیلی به دخترخالهام و دختران او علاقهمند بودم. آن شب با دوستانم مشروب خورده و به خانه دخترخالهام رفتم. از شوهر دخترخالهام خواستم تا مرا با ماشین خودش به نزدیکی خانهمان برساند. ساعت حدود یک نیمه شب بود که در حوالی اتوبان امامعلی با چاقو چند ضربه به او زدم. ترسیده بودم به همین دلیل چندین ساعت با جنازه در خیابانها گشتم و سپس او را به سمت جاده ورامین بردم. در آنجا خودرو و ماشین را آتشزدم.

بهدنبال اعترافهای پسر جوان، الهام لب به اعتراف گشود و گفت: پسرخالهام چندبار به من ابراز علاقه کرده بود. او از اینکه میدید شوهرم با من و بچههایم بد رفتاری میکند ناراحت بود و همیشه میگفت اگرچندین سال زودتر به دنیا آمده بود، هرگز اجازه نمیداد با بهرام ازدواج کنم. او پیشنهاد قتل همسرم را مطرح کرد. حتی یکبار به من گفته بود بهتر است در غذای بهرام سم بریزم و او را مسموم کنم تا برای همیشه از بدرفتاریهای او خلاص شوم .

بهدنبال بازسازی صحنه جرم برای امیر به اتهام قتل، شرب خمر و آتشسوزی ماشین و برای دخترخالهاش به اتهام معاونت در قتل کیفرخواست صادر شد. دیروز پرونده آنها به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا بزودی از خود دفاع کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها