مجرم سابقه‌دار که با کشاندن پسر 13 ساله به خانه‌اش او را مورد تعرض قرار داده بود، هنگام فرار از پشت‌بام دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۵۱۹
فرار ناکام مرد متجاوز از پشت‌بام

به گزارش جامجم، دوازدهم مرداد امسال پسر نوجوانی همراه پدرش با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از جوانی به نام بهزاد به اتهام آزار و اذیت شکایت کردند.

پس از شکایت و تائید آزار و اذیت از سوی پزشکیقانونی، پرونده با دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت. پسر 13 ساله در تشریح ماجرا به افسر پلیس گفت: ساعت 20 و 30 دقیقه در حال بازگشت از باشگاه به خانه بودم که بهزاد مرا صدا کرد. به او نزدیک شدم تا ببینم چهکار دارد که دست مرا گرفت و به زور به خانهشان در طبقه دوم ساختمان برد. بهزاد در خانه را قفل کرد و با تهدید مرا مورد آزار قرار داد.

کارآگاهان با مراجعه به خانه بهزاد، او را در حالی که قصد داشت با مشاهده کارآگاهان از طریق پشتبام فرار کند، دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی منتقل کردند. شاکی پرونده هم پس از مواجهه حضوری، متهم را به صورت کامل شناسایی کرد .

در بررسی سوابق بهزاد مشخص شد که وی از مجرمین سابقهدار در زمینه زورگیری است که شهریور سال 1390 دستگیر و روانه زندان شده و براساس تحقیقات میدانی از محل سکونتش، در زمینه خرید و فروش موادمخدر نیز فعالیت دارد.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم با قرار قانونی، برای ادامه رسیدگی به پرونده در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات از او در مراحل مقدماتی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها