هشدار به مسافران و صیادان

خزر مواج می شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت‌: از فردا (یکشنبه - ۱۴ مرداد) دمای هوا در سواحل درای خزر کاهش می‌یابد همچنین احتمال وقوع سیلاب در کوهستان‌های استان‌های آذربایجان‌ شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۵۷۱۱۷
کاهش دما در دریای خزر / هشدار نسبت به وقوع سیلاب در سه استان

به گزارش جام جم آنلاین، احد وظیفه در گفتگو ایسنا اظهار کرد: امروز و فردا (۱۳ و ۱۴ مرداد) در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود که در مناطق کوهستانی باعث وقوع سیلاب خواهد شد.

وی ادامه‌ داد: از فردا (۱۴ مرداد ماه) با تغییر جهت وزش باد و تقویت جریان‌های شمالی روی دریای خزر، کاهش نسبی دما در سواحل پیش‌بینی می‌شود، همچنین دریای خزر مواج خواهد شد.

به گفته مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، طی سه روز آینده در استان‌های اردیبل، گیلان، مازندران، گلستان، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی واقع در شمال تهران و سمنان و از فردا (۱۴ مرداد) به‌تدریج در خراسان شمالی رگبار، رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

وظیفه تاکید کرد: بعد از ظهر امروز و فردا (۱۳ و ۱۴ مرداد) در ارتفاعات سیستان‌و بلوچستان و جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان در ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی در استان فارس افزایش ابر، وقوع رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: طی سه روز آینده برای نوار شرق کشور وزش باد شدید و گرد و خاک به خصوص در منطقه زابل باعث کاهش کیفیت هوا و دید افقی خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: آسمان تهران فردا و پس فردا (۱۴ و ۱۵ مرداد) صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی این دو روز ۳۹ و ۲۸ درجه سانتیگراد و ۳۸ و ۲۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها