اگر کمی در اینترنت و سایر شبکه‌های اجتماعی گشته باشید، عبارت «موشن گرافیک» حداقل یک‌ بار به چشم‌تان خورده است، اما آیا معنی آن را می‌دانید؟ یا اصلا می‌دانید چه کاربردی دارد؟ و یا اگر تمام این موارد را از قبل می‌دانستید، به ذهن‌تان خطور کرده است که موشن گرافیک چه کاربردی دارد و برای یادگیری موشن گرافیک از چه نرم‌افزارهایی می‌توانید کمک‌ بگیرید؟
کد خبر: ۱۱۵۷۱۱۰
موشن گرافیک چیست و آموزش موشن گرافیک چه کاربردی دارد؟

موشن گرافیک چیست؟

اصطلاح موشن گرافیک (Motion Graphic) به معنی گرافیک متحرک است. این دیگر ساده‌ترین تعریفی است که می‌توان از موشن گرافیک داد. کمی دقیق‌تر برای‌تان بگویم، موشن گرافیک تکنیکی است که در آن ما با استفاده از سه عنصر صدا ، تصویر و حرکت آنرا می سازیم.

اگر شما هم مثل بسیاری از افراد به دنبال یادگیری و آموزش موشن گرافیک هستید، حتما به وبسایت پویا اندیش مراجعه کنید!



این هم خدمتتان عرض کنیم که قبل از اینکه موشن گرافیک وجود داشته باشد، تصاویر بصورت ایستا (بی‌حرکت) و ثابت بود اما با پیدایش موشن گرافیک ، دیگراین امکان وجود دارد که تصاویر ثابت را به حرکت درآورده و با استفاده از صدا و رنگ‌های مختلف، جذابیت و محبوبیت کارها را چند برابر کنید.

حالا برگردیم به این موضوع که موشن گرافیک چه فایده‌ای برای شما دارد!

آموزش موشن گرافیک چه کاربردی برای ما دارد؟

خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که تصویر یا داستانی در ذهن‌تان ایجاد می‌شود و خیلی تلاش می‌کنید که آن را برای بقیه تعریف کنید یا یک نقاشی در موردش بکشید. اما معمولا چنین تلاش‌هایی به جایی نمی‌رسند چون تسلط کافی به موشن گرافیک ندارید!

1. موشن گرافیک به شما کمک می‌کند داستان بگویید

شما بعد از حضور در دوره‌های آموزشی موشن گرافیک پویا اندیش، این امکان را خواهید داشت که بدون نیاز به امکانات آ‌نچنانی و هزینه زیاد، ویدئوها و انیمیشن‌هایی که مد نظر دارید را با سلیقه خودتان بسازید!


به علاوه ، شما خواهید توانست که بدون نیاز به بازیگر و حتی دوربین، تیزرهای تبلیغاتی یا انیمیشن‌های آموزشی ایجاد کنید و حتی می‌توانید درآمد بسیار خوبی هم از این راه داشته باشید!.

2. حرکت و هیجان را به طرح‌های گرافیکی خود اضافه کنید

امروزه دیگر به دلیل پیشرفت بی‌سابقه تکنولوژی، نمی‌توان موشن گرافیک را از آن جدا کرد. تقریبا هر طرح گرافیکی که حرکت می‌کند و صدا دارد می‌تواند یک موشن گرافیک به حساب بیاید! یعنی تمامی موارد متحرکی که شما در اینترنت، تلویزیون، برنامه‌های موبایل، بازی‌های کامپیوتری و ... می‌بینید به دلیل موشن گرافیک می‌توانند حرکت کنند!

بعد از شرکت در کلاس‌های موشن گرافیک در تصویرگران پویا اندیش، علاوه بر یادگیری مطالب بسیار آموزنده و پرکاربرد در حوزه موشن گرافیک به راحتی قادر به ساخت و تولید هر آنچه که در رویاهای خود داشته ایید به صورت تصویری خواهید بود .

مهمترین نرم افزار آموزش موشن گرافیک چیست؟

پرکاربردترین و جامع ترین نرم‌افزار ساخت موشن گرافیک ، ادوب افترافکت (Adobe After Effects) است که امکانات بسیار مفیدی در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد و تصویرگران پویا اندیش امکان گذراندن دوره آموزش افترافکت را فراهم کرده است.



بازار کار افترافکت :

از افترافکت می توانید در زمینه های انیمیشن سازی، تولید محتوای ویدیویی، بازی سازی، ساخت تیزرهای تبلیغاتی ، اضافه کردن جلوه های ویژه و بسیاری موارد دیگر استفاده کنید.

به طور کلی شما می توانید با بهره گیری از نرم افزار افترافکت پروژه های بسیار منحصر به فرد و عالی را برای تبلیغ محصولات مختلف به شرکت های متعدد ارائه کنید و به این ترتیب زمینه را برای کسب درآمد و اشتغال خود هموار سازید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها