رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: به منظور حفظ سلامت و ایمنی هرچه بیشتر سفر، رانندگان برون شهری در جاده ها سعی کنند به دور از هرگونه شتاب زدگی و سرعت غیر مجاز در مسیرهای طولانی پس از هر دو ساعت رانندگی در مکانی امن حدود 10 دقیقه استراحت کنند.
کد خبر: ۱۱۵۶۹۱۳
رانندگان برون شهری هر دو ساعت یکبار 10دقیقه استراحت کنند

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ نادر رحمانی روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: استراحت کوتاه پس از هر دو ساعت منجر به رفع خواب آلودگی و خستگی شده و در این صورت به طور یقین آمار تصادفات و کشته های جاده ها کاهش خواهد یافت.

وی اظهار داشت: براساس آمار و اطلاعات موجود بیشترین آمار تصادفات در شهرها از 12 ظهر تا ساعت 24 رخ می دهد و در جاده از 16 تا ساعت 24 اتفاق می افتد که این مهم به نقل از کارشناسان امر نشان از خستگی و خواب آلودگی رانندگان رخ می دهد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در ادامه اظهار داشت: بر اساس نظریه کارشناسان امر بیشترین دلایل تصادفات بی توجهی رانندگان به جلو، سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز عنوان شده است.

سرهنگ رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین در خصوص وضعیت جاده های کشور گفت: هم اکنون بارش پراکنده باران در برخی محورهای استان های مازندران و تهران در محور فیروزکوه گزارش شده است.

وی اظهار داشت: جاده چالوس نیز از ابتدای محور تا کیلومتر پنج دارای و محدوده امام زاده هاشم (ع) دارای ترافیک سنگین اعلام شده است و طول مسیر شمال به جنوب اراک نیز دارای ترافیک پر حجم عنوان شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها