لازمه هر خرید خوب و موفقی برای هر نوع محصولی شناخت کافی و دقیق ویژگی ها و مشخصه های آن نوع از محصول را اجباری می کند اما با توجه به این که مقدار خرید برای محصولات فولادی همیشه قابل توجه بوده است از این جهت برای خرید آهن آلات داشتن دانش کافی و تجربه در این صنعت امری اجباری می باشد در دنیای آهن آلات که محصولات زیر شاخه های فراوانی دارند داشتن توجه در این معاملات همیشه باید لازمه کار باشد زیرا که اشتباهی حتی بسیار کوچک در معاملات محصولات فولادی میتواند خسارات قابل توجه ای را به پروژه شما تحمیل سازد .
کد خبر: ۱۱۵۶۷۳۱
نکات خرید محصولات فولادی

میلگرد – ورق فولادی – نبشی و ناودانی –پروفیل – تیرآهن از جمله این محصولات می باشند.

برای خرید ورق از نکاتی که باید به آن توجه داشت میتوان به قیمت ورق اشاره کرد که همواره نوسانات زیادی را به همراه دارد ورق خود نیز دسته بندی های فراوانی را به همراه دارد از جمله ورق سیاه – ورق گالوانیزه – ورق گرم و سرد میتوان اشاره کرد ورق در ضخامت ها طول ها و گرید های مختلف یافت می شوند.

اگر قصد خرید نبشی و ناودانی دارید همانند ورق علاوه بر دقت بر قیمت نبشی باید به ابعاد نبشی و ناودانی ها طول آن ها که در بندیل های شش و دوازده متری یافت میشوند توجه داشته باشید.

خرید تیرآهن نیز از این قاعده مستثنی نیست تیر آهن در نوع های IPE و IPB میتوان نام برد که این محصول پر ارزش نیز در سایز های شش و دوازده متری یافت میشود برای مشاهده قیمت تیرآهن میتوانید به سایت فولاد ایرانیان مراجعه کنید و از قیمت های به روز انواع آهن آلات استفاده کنید.

تیم فولاد ایرانیان با داشتن کارشناسان حرفه ای و مجرب خود میتواند مشاور خوبی برای خرید آهن آلات مورد نیاز انواع پروژه های شما باشد برای برقراری ارتباط با این شرکت با شماره تلفن 42214-021 و 88974833-021 تماس حاصل فرمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها