رییس پلیس فرودگاه‌های کشور خبر داد:

ممنوعیت خرید و فروش ارز در فرودگاه‌ها

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از ممنوعیت خرید و فروش دلار و دیگر ارزها در فرودگاه‌ها خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۶۷۰۷
ممنوعیت خرید و  فروش ارز در فرودگاه‌ها

به گزارش جام جم آنلاین، سردار حسن مهری در گفتگو با ایسنا درباره فعالیت برخی افراد سودجو در فرودگاه‌های بین المللی و فروش دلار و ارز اظهارکرد: خرید و فروش دلار و ارز در فرودگاه‌های کشور ممنوع است و اگر فردی در فرودگاه اقدام به خرید و فروش دلار کند ماموران پلیس حتما با آن برخورد خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مبلغ این معامله و مقدار ارز تبادل شده در آن برای پلیس فرقی ندارد، گفت: به طور کلی بحث درباره ممنوعیت فروش دلار و ارز است و نباید در فرودگاه ها چنین معامله ای انجام شود، بنابراین دیگر تفاوتی ندارد که مبلغ این معامله چقدر است.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه شهروندان و مسافران باید ارز مورد نیاز خود را از محل های مجاز و قانونی تهیه کنند، خاطرنشان کرد: چندی پیش یک راننده‌ تاکسی که اقدام به فروش ارز در یکی از فرودگاه‌ها کرده بود، دستگیر شد، موارد دیگری هم از خرید و فروش ارز در فرودگاه‌ها داشتیم که با آن برخورد شده و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

مهری از فعالیت گشت‌های نامحسوس پلیس فرودگاه برای برخورد با این تخلف نیز خبر داد و افزود: علاوه بر مأموران با لباس پلیس، تعدادی از مأموران ما نیز به شکل نامحسوس اقدام به گشت زنی در فرودگاه‌ها و حوزه استحفاطی خود کرده و با خرید و فروش دلار و دیگر ارزها برخورد خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها