قیمت انواع سکه در بازار کاهش یافت

سکه طرح جدید: ۳ میلیون و ۷۰۱ هزار و ۷۷۶تومان

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران:

خریداران سکه احتیاط کنند

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به حجم تقاضای خرید سکه در بازار به مردم توصیه کرد: برای جلوگیری از مشکلات احتمالی حتماً از واحدهای دارای جواز، سکه خریداری کنند.
کد خبر: ۱۱۵۶۵۵۴
خریداران سکه احتیاط کنند

به گزارش جام جم آنلاین، مسعود یزدانی در گفتگو با مهر ضمن بیان نوسانات قیمت در بازار سکه و افزایش تقاضا در این بازار گفت: خریداران سکه برای خرید این مسکوکات طلایی حتماً از واحدهای کسبی که دارای جواز عرضه سکه هستند مراجعه کنند تا با اطمینان خاطر خرید داشته باشند.

وی با اشاره به وجود برخی سکه های غیراستاندارد در بازار خاطرنشان کرد: اتحادیه به واحدهای دارای جواز فروش سکه نظارت دارد و در صورت بروز هر مشکلی خریداران می توانند مورد خود را از طریق اتحادیه پیگیری نمایند، ولی اگر مردم از واحدهای متفرقه سکه خریداری کنند برای احقاق حقوق خود، مرجع رسمی نخواند داشت.

نایب رییس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران با هیجانی بودن بازار سکه در روزهای اخیر تصریح کرد: حباب سکه در روزهای اخیر به بالای یک میلیون تومان رسیده و خریداران سکه باید در خرید خود در این ایام نهایت دقت خود را داشته باشند.

یزدانی یادآور شد: معمولا در زمان التهاب بازار باید از خرید و فروش غیرضروری سکه اجتناب کرد، چرا که معامله گران غیرحرفه ای در این موقعیت نه تنها سود نمی کنند بلکه احتمال متضرر شدن آنان بسیار زیاد است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها