مناظره اجتماعی که به چالش موضوعات روز اجتماعی اختصاص دارد، نهم مرداد مزایا و معایب تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دو وزارتخانه را با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می کند.
کد خبر: ۱۱۵۶۳۵۲
مزایا و معایب تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دو وزارتخانه

به گزارش جام جم آنلاین از رادیو گفتگو، واکاوی موضوعات و مسائل گوناگون در حوزه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و .... مبحثی است که در برنامه مناظره رادیو گفتگو مورد توجه قرار می گیرد.

رقیه پرندآور یکی از تهیه کنندگان مناظره گفت: این برنامه که یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 16:00 روی آنتن رادیو گفت و گو می رود، هر روز به چالش موضوعات یکی از حوزه ها اختصاص دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این برنامه نهم مرداد در قالب مناظره اجتماعی مزایا و معایب تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دو وزارتخانه را با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می کند.

پرندآور همچنین اظهار داشت: چرایی مطرح شدن طرح تفکیک، اهمیت و الزامات تفکیک وزارتخانه، اهمیت ماندگاری بصورت ادغام وزارتخانه و راهکارهای رفع چالش های موجود مهم ترین مباحث این برنامه خواهد بود که با حضور دکتر موید حسینی صدر مشاور سازمان برنامه و بودجه ، دکتر محمدحسین میرمحمدی عضو معاونت قوانین مجلس، غلامحسین دوانی مشاور اتاق بازرگانی ایران و دکتر رضا وفایی یگانه مدیر امور کمیسیون های اتاق تعاون در خصوص آن سخن می گوییم.

علاقمندان می‌توانند از طریق سامانه پیامکی 300001035 و شماره تماس 27861035 با این برنامه و دیگر برنامه های رادیو گفت و گو همراه باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها