عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با جام جم آنلاین؛

آمریکایی ها از نرم خویی ونرم گویی مسئولین کشور دچار توهم شدند

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پاسخگویی رئیس جمهور در مقابل سخنان ترامپ را نشان از قدرتمندی و اقتدار کشور دانست و گفت: دنیا با ادبیات و سخنان تهدید آمیز و متکبرانه ترامپ آشنا شده و می داند چه کسی در راس قدرت آمریکا قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۵۵۷۰۷
آمریکایی ها از نرم خویی ونرم گویی مسئولین کشور دچار توهم شدند

به گزارش جام جم آنلاین محمدجواد جمالی نوبندگانی دبیر کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی و نماینده فسا با اشاره به حضور مایک پمپئو به عنوان فردی امنیتی در راس دستگاه سیاست خارجی امریکا گفت: سیاست های آمریکا اکنون از سوی کسانی اتخاذ می شود که به هیچ وجه عقبه دیپلماتیک ندارند و نمی دانند که در جهان باید چگونه و با چه ادبیاتی سخن بگویند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در مناسبات خود با جهان نشان داده که اهل مذاکره ، تعامل و انجام تعهدات جهانی است و برجام نمونه بارزی از این قضیه است اما بنظر می رسد که آمریکایی ها از نرم خویی و نرم گویی مسئولین کشور دچار توهم شدند و آنرا به حساب ضعف گذاشتند.

جمالی سخنان حسن روحانی در پاسخ به رفتار رئیس جمهور آمریکا را نشان از اقتدار کشور دانست و گفت: دکتر روحانی با یک جمله شرطی اعلام کرد که اگر نتوانیم نفت صادر کنیم اجازه صدور نفت دیگر کشورها را نمی دهیم و این نظر رئیس جمهور کشور با تایید کارشناسان خبره حوزه دیپلماسی و حقوقی مواجه شد.

وی با بیان اینکه همه جناح ها و گروه های سیاسی باید از سخنان رئیس جمهور حمایت کنند و نباید در زمین دشمن بازی نمایند افزود: باید در مقابل یک فرد وحشی مثل ترامپ یک صدا باشیم و از رئیس جمهور حمایت کنیم و ایشان را تنها نگذاریم.

دبیر کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی ، با اشاره به حمایت مجلس از نقطه نظرات رئیس جمهور تاکید کرد: رئیس جمهور دارای دیدگاه امنیتی است و با شناخت از شرایط جهان و کشور موضع گیری درستی را در مقابل یاوه سرایی های آمریکایی ها گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها