دو پسر جوان به گمان این‌که مزاحم تلگرامی را کشته‌اند، قصد داشتند از کشور خارج شوند که بازداشت شدند. در جریان تحقیقات معلوم شد که مرد جوان به طور معجزه‌آسا زنده مانده و آنها به اشتباه گمان کردند او مرده است.
کد خبر: ۱۱۵۵۵۴۹
نجات معجزه آسای گروگان از مرگ

به گزارش جامجم، اوایل تیر امسال، پسر جوانی با حضور در دادسرای جنایی تهران از دو جوان به اتهام آدمربایی و سوءقصد به جانش شکایت کرد. با دستور بازپرس جنایی، تحقیقات از شاکی در پلیس آگاهی تهران ادامه یافت. او به افسر تحقیق گفت: من در یک گروه تلگرامی عضو شده بودم و تصمیم گرفتم با یکی از دختران حاضر در آن گروه دوست شوم که او قبول نمیکرد تا اینکه بعداز چند هفته در تلگرام پیام داد و خواست مرا ملاقات کند. برای دیدن اوبه یکی ازمحلههای جنوبی تهران رفتم.

وی افزود: بعد از نیم ساعت به جای او دو پسر جوان آمدند. آنها مرا بشدت کتک زدند و با انداختن به داخل خودروی پژو ربودند و از محل دور شدند. آنها میگفتند من مزاحم دختری شدهام که دوست یکی از آنهاست. بعد از طی مسافتی در اطراف تهران توقف کردند. مرا دوباره پیاده کردند و این بار هم بشدت کتکم زدند. بعد با چاقوهایی که در دستشان بود زخمیام کردند که بیهوش شدم. زمانی که چشمانم را بازکردم روی تخت بیمارستان بودم. راننده پرایدی مرا یافته و نجات داده بود. سه روز بستری بودم و در جدال با مرگ زنده ماندم.

پلیس در تعقیب متهمان بود تا اینکه دو روز پیش آنها شناسایی و بازداشت شدند. یکی از متهمان به نام شهروز به افسر تحقیق گفت: من در گروه تلگرامی با دختری آشنا شده و به هم علاقهمند شدیم. مدتی بعد به من گفت فردی در تلگرام برایش ایجاد مزاحمت میکند. من و دوستم برای انتقامگیری از آن جوان تصمیم به تنبیه مرد مزاحم گرفتیم. ما به جای آن دختر سر قرار رفتیم. آن پسر که آمد او را کتک زده و ربودیم. بعد او را با انداختن در خودرویمان به بیابانهای اطراف تهران بردیم و در آنجا با چاقو مجروح کردیم. بعد از آنکه بیهوش شد، گمان کردیم که مرده است، همان جا رهایش کرده و از محل دور شدیم. در این مدت در خانه مخفی شده و به دنبال راهی بودیم که از کشور فرار کنیم تا قصاص نشویم. میدانیم مجازاتی در انتظارمان است اما خوشحالیم که شاکی زنده است.

برای این دو متهم قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها