سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین ؛

موضع گیری رئیس جمهور سخن قلبی بیش از 80 میلیون ایرانی بود

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: موضع گیری اخیر رئیس جمهور اگرچه دیرهنگام بود ولی سخن قلبی بیش از 80 میلیون ایرانی بود.
کد خبر: ۱۱۵۵۴۲۴
موضع گیری رئیس جمهور سخن قلبی بیش از 80 میلیون ایرانی بود

به گزارش جام جم آنلاین ، حسن نوروزی عضو فراکسیون اصولگرایان و نماینده رباط کریم با تحسین مواضع اخیر رئیس جمهور که اقتدار کشور را به رخ جهانیان کشید افزود: ما مدتها پیش منتظر چنین موضع گیری انقلابی از طرف رئیس جمهور بودیم ولی امروز به عنوان یک ایثارگر ، آزاده و جانباز از مواضع انقلابی ایشان در مقابل استکبار جهانی و رژیم سلطه طلب و مستبد آمریکا تشکر می کنم.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: امروز برای آمریکایی ها مشخص شد که آقای روحانی فردی انقلابی و انسانی مجاهد است ، لذا استادان درس مکر و خدعه به آقای ترامپ باید بدانند که ملت ایران در طول چهل سال هر گاه شکسته شده برنده تر شده است.

وی افزود: در ماه های اخیر خوی عدم تعهد و تجاوزگری امریکا بیش از گذشته اثبات شد که به قوت خود باقی است و هم اکنون معتقدم که هیچ راهی جز ایستادگی ملت و دولت و قوای مقننه و قضاییه برای مقابله با تهاجم اخیر تشدید شده آمریکا وجود ندارد.

نوروزی افزود: آمریکایی ها در این 40 سال هرکاری علیه کشور کردند و اگر دولتمردان شرور آمریکا به این نتیجه برسند که با یک تهاجم نظامی می توانند به مقصود پلید خود برای نابود کردن جمهوری اسلامی ایران برسند لحظه ای تأمل نخواهند کرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان گفت: اما اقتداری که در این 40 سال برای ملت، دولت و نظام جمهوری اسلامی با عنایات الهی فراهم شده مانع اصلی حمله آنهاست لذا هیچ راهی جز تقویت بنیه های نظامی، اقتصادی وفرهنگی کشور نداریم.

وی افزود: باید بنیه اقتصادی کشور را تقویت کنیم و روز به روز برای تأمین رضایت مشروع مردم بیش از گذشته تلاش کنیم و اقتصاد مقاومتی را به معنای واقعی کلمه در همه نهادها تقویت و به کار بگیریم تا بتوانیم از آزمایش جدیدی که برای ما پیش آمده سرافراز بیرون بیاییم.

نماینده رباط کریم با اشاره به اینکه تهدیدات ترامپ برای ملت ایران ارزشی ندارد گفت: مردم ایران انسانهای مقتدری هستند که اگر تعرض وتهدیدی ، چه کلامی و حتی حمله نظامی صورت گیرد درمقابل دشمن خواهند ایستاد و مقاومت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مجلس انقلابی به مواضع رئیس جمهور عنایت ویژه دارد افزود: ما موضع گیری اخیر جناب آقای دکتر روحانی را تحسین می کنیم و معتقدیم که همه ما موظف به حمایت از دولت هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها