رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خبر داد

تمهیدات ترافیکی برای زائران پیاده امام رضا (ع)

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مسدود بودن محور قدیم مشهد به باغچه در هر دو مسیر رفت و برگشت به منظور تردد زائران پیاده امام هشتم شیعیان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۵۳۳۵
تمهیدات ترافیکی برای زائران پیاده امام رضا (ع)

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با میزان با اشاره به تمهیدات ترافیکی پیاده‌ روی زائران به سمت حرم مطهر امام هشتم شیعیان گفت: با توجه به مراسم پیاده‌روی به سمت حرم علی‌بن موسی الرضا (ع)، محور قدیم مشهد به باغچه در هر دو مسیر رفت و برگشت تا ساعت ۲۰ امشب مسدود بوده و وسائل نقلیه عبوری باید از مسیر جایگزین تردد کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: در برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، بزرگراه مشهد به باغچه به عنوان مسیر جایگزین برای وسائل نقلیه عبوری در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه نیرو‌های پلیس و تمهیدات ترافیکی تا پایان این مراسم ادامه دارد گفت: توصیه می‌کنیم تا رانندگانی که در مسیر‌های منتهی به مشهد مقدس در حال تردد هستند با توجه بیشتر تردد کرده و احتیاط لازم را برای عبور زائران مدنظر داشته باشند.

رحمانی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: در حال حاضر بارش باران در محور فیروزکوه و در منطقه گدوک و گرد و خاک در اغلب محور‌های مواصلاتی هرمزگان گزارش شده است.

وی با اعلام ترافیک پرحجم در محور چالوس نیز خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام همکاران ما، در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال کرج چالوس در محدوده‌های سد کرج و تونل شماره ۵ پرحجم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها