سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید امید ابراهیمی لیاقت دریافت جایزه بهترین بازیکن خط میانی سال ایران را داشته است.
کد خبر: ۱۱۵۵۱۶۹
شفر: امید ابراهیمی لیاقت این جایزه را داشت/ انتخاب بیرانوند درست بود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا ، وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از انتخاب امید ابراهیمی هافبک فصل گذشته این تیم به عنوان بهترین بازیکن خط میانی فصل گذشته لیگ ایران، جایزه این بازیکن را دریافت و اظهار کرد: من بابت رسیدن این جایزه به امید بسیار خوشحال هستم. او فرمانده تیم ما بود و بابت حضور در باشگاه جدیدش تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: ابراهیمی یکی از بهترین بازیکنان ایران در جام جهانی بود. البته اگر بخواهم کاملتر بگویم او بهترین بازیکن ایران در جام جهانی بود. برای او بهترین آرزوها را در لیگ قطر داریم و امیدوارم هرجا که هست موفق باشد.

وینفرد شفر درباره عملکرد موفق تیمش در فصل گذشته اظهار کرد: می‌خواهم از تیمم تشکر کنم. همه با صددرصد توان‌شان تمرین کردند. الان دو جایزه جپاروف و امید ابراهیمی را می‌بینید. تیم ما به خاطر نام استقلال و هواداران جنگیدند. ما هواداران فوق العاده‌ای داریم. دلم برای فرمانده تیم تنگ می‌شود. طبیعی است که به خاطر پیشنهاد مالی بهتر رفت و این در فوتبال طبیعی است. قبلا گفتم که بازیکنان شاغل در لیگ برتر، بهترین بازیکنان ما به همراه تیم ملی در جام جهانی بودند.

او درباره جایگزین امید ابراهیمی برای فصل جدید گفت: امیدوارم فرشید باقری و یا محمد دانشگر بتوانند پست او را پر کنند. الان مسئولیت بیشتری روی دوش‌شان است. ما فصل بسیار سختی را پیش‌رو داریم. به هواداران خوبمان می‌گویم تیم جوانی داریم. امروز تقریبا تیم زیر ۲۱ سال به همراه خسرو حیدری و مهدی رحمتی در تمرین بودند. در هفته‌های آینده باید بازیکنان جدیدی به ما اضافه شوند چرا که کارمان سخت می‌شود.

شفر با بیان اینکه جوایز مراسم برترین‌های فوتبال به درستی بین بازیکنان تقسیم شد افزود: فکر می‌کنم جوایز به درستی اهدا شده بود. من به اسامی که در رشته‌های دیگر مانند فوتبال ساحلی جایزه گرفتند را نمی‌شناختم اما سه گزینه‌ای که در بخش دروازه‌بانی کاندید شدند یعنی سید حسین حسینی، سید مهدی رحمتی و علیرضا بیرانوند از دروازه‌بان‌های خوب لیگ برتر بودند. حتی در این بخش دروازه‌بان ذوب آهن نیز می‌توانست کاندید شود.

وی افزود: فکر می‌کنم بیرانوند به درستی انتخاب شد اما همه دیدند که حسینی چه عملکرد خوبی را در این فصل از خود به نمایش گذاشت و این شایستگی را داشت که در جام جهانی نیز حضور داشته باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا از او برای انتخاب بهترین‌های لیگ ایران نظرخواهی شده بود یا خیر تصریح کرد: به نظر من امید ابراهیمی بهترین بازیکن لیگ و بهترین بازیکن ایران در جام جهانی بود. ابراهیمی زمانی که در اوایل فصل گذشته به تیم ما اضافه شد، مصدومیت کوچکی داشت اما پس از آن خیلی سخت و خوب کار کرد و تلاش فراوانی از خود نشان داد و زحمات زیادی برای ما کشید. او بهترین عملکرد را در تمرین، لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا داشت و نه تنها فرمانده استقلال در میانه میدان بود بلکه فرمانده تیم ملی در جام جهانی نیز بود.

سرمربی استقلال ادامه داد: شما این را دیدید که باشگاه‌های ایرانی خیلی خوب برای تیم ملی کار کردند و بازیکنان خوبی را در اختیار تیم ملی گذاشتند. به همین دلیل تیم ملی ایران عملکرد خوبی را در جام جهانی داشت.

شفر درباره انتخاب وحید امیری به عنوان بازیکن سال ایران نیز افزود: چرا که نه؟ او بازیکن خوبی است. شاید ۱۰ درصد با این قضیه مخالف باشند و ۲۰ درصد موافق. شاید گاهی اوقات این مسئله پیش بیاید که بگویند فلان بازیکن، بازیکن استقلال یا پرسپولیس بوده اما او بازیکن خوبی بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها