با حکم تولیت آستان قدس رضوی؛

سردار سلیمانی خادم امام رضا (ع) شد+ عکس

خداداد عزیزی هنوز در مشهد ساکن است. نه علاقه به زندگی در محله های شمال نشین تهران بود و نه علاقه ای به گرفتن اقامت کشورهای دیگر.
کد خبر: ۱۱۵۴۹۶۹
خداداد عزیزی: ارادات به امام رضا باعث شهرت و موفقیت من شد

به گزارش جام جم آنلاین ، زمانی که آمریکا بازی می کرد گفت که تحمل زندگی در غربت را ندارد. حالا در مشهد است هر چند برای کارهای تجاری‌اش زیاد مسافرت می کند. خداداد یکی از اولین ورزشکاران مشهوری بود که خادم حرم امام رضا علیه السلام شد. خادمی او تا اوایل دهه هشتاد به صورت ثابت ادامه داشت اما بعد از آن کم کم فعالیت های خود را در این زمینه کم کرد. دلیلش همان چیزی بود که گفتیم. تاکید کرد که هر بار به حرم می رود نگاه ها به سمت او برمی گردد. هم آرامش خودش به هم می ریزد هم احساس می کند که به ساحت مقدس حرم بی احترامی می شود. بنابراین کم کم فعالیت هایش را کم کرد.

خداداد عزیزی در گفت و گو با جام جم آنلاین تاکید کرد: «این موضوعی نیست که دوست داشته باشم درباره آن صحبت کنم. بالاخره یک چیز دلی است. من در کودکی در اطراف حرم دستفروشی می کرد و همیشه ارادت به این امام معصوم داشته ام.»

وی که کاپ بهترین بازیکن آسیا را که در سال 96 دریافت و به موزه قدس رضوی تقدیم کرد افزود: «درباره این موضوع هم نمی خواهم صحبت کنم. آن کاری که کردم وظیفه‌ام بود.»

خداداد خاطره ای را هم می گوید که قبلا هم گفته بود. او چنین گفت: «پیش از دیدار ایران و استرالیا از پدرم خواستم به حرم برود و برایم دعا کند. آن صعود تاریخی به جام جهانی فرانسه نتیجه همین دعاها بود. اصلا باید بگویم دعای خیر و ارادات به امام رضا علیه السلام باعث شهرت و موفقیت من شد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها