در نامه‌ای خطاب به رئیس دستگاه قضا مطرح شد

ابراز نگرانی نمایندگان مجلس از فرار مدیران دوتابعیتی

وزارت اطلاعات اعلام کرد: این وزارت خانه نسبت به شناسایی افراد دارای تابعیت مضاعف اقدام و از انتصاب افراد فاقد صلاحیت در مناصب اداری و دولتی ممانعت کرده و می‌کند.
کد خبر: ۱۱۵۴۸۲۶
وزارت اطلاعات از انتصاب افراد فاقد صلاحیت ممانعت کرده است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای یکبار دیگر فعالیت مدیران دوتابعیتی را در پست های حساس و مدیریتی کشور رد می کند.

در این اطلاعیه آمده است: علیرغم اعلام چندین باره وزارت اطلاعات درخصوص جلوگیری از فعالیت مدیران با تابعیت مضاعف و انعکاس گسترده آن در رسانه های مکتوب و تصویری، متأسفانه هنوز این مسئله برای برخی افراد حل نشده و اخیراً یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در این باره گفته است:«۲۱۰ دو تابعیتی شناسایی شده؛ هنوز در دولت مشغول فعالیت هستند».

این اطلاعیه می افزاید: وزارت اطلاعات ضمن تقدیر از حساسیت پسندیده نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و اهتمام آنان به مسئله افراد دارای تابعیت مضاعف اعلام می دارد: اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) به جای احساسات، برپایه اطلاعات است و برهمین اساس نسبت به شناسایی افراد دارای تابعیت مضاعف اقدام و از انتصاب افراد فاقد صلاحیت در مناصب اداری و دولتی ممانعت کرده و می نماید.

در این اطلاعیه آمده است: وزارت اطلاعات از منتقدان این موضوع می خواهد تا مستندات خود را که مغایر گزارشات متقن وزیر اطلاعات در کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس است، اعلام کنند.

وزارت اطلاعات تاکید کرده: همچنین از این نماینده محترم مجلس که جزو غائبین جلسه اعضای کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس با وزیر اطلاعات بوده است نیز می خواهد تا مستندات خود را مبنی بر ادعای اغماض وزارت اطلاعات نسبت به جاسوسی افراد دو تابعیتی در تیم دیپلماسی و محیط زیست نیز ارائه کند.

این اطلاعیه در پایان می افزاید: شایان ذکر است وزارت اطلاعات با الهام از دستورات و تأکیدات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به صورت مستقل عمل می کند و فارغ از بازی های سیاسی؛ دچار هیجانات و تسویه حساب های جناحی نمی شود و در شرایط حساس کنونی کشور؛ اصرار برخی افراد بر اعلام و انتشار اطلاعات غیر واقعی و ایجاد شبهه در افکار عمومی را با دقت مورد توجه و رصد اطلاعاتی قرار خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها