قاسمی ضمن محکومیت مصوبه نژادپرستانه رژیم صهیونیستی:

آپارتاید در فلسطین اشغالی برچیده خواهد شد

سخنگوی وزارت امور خارجه، ضمن محکومیت مصوبه نژادپرستانه مجلس رژیم صهیونیستی،گفت: آپارتاید در فلسطین اشغالی با همت و مقاومت ملت فلسطین برچیده خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۵۴۵۱۸
آپارتاید در فلسطین اشغالی برچیده خواهد شد

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، بهرام قاسمی درباره تصویب قانون نژادپرستانه دولت یهود در مجلس رژیم صهیونیستی، ضمن محکومیت این اقدام اظهار داشت: رژیم نامشروع و نژاد پرست صهیونیستی بر اساس اشغال فلسطین و قتل عام صاحبان اصلی سرزمین آن شکل گرفته و اقدام اخیر پارلمان این رژیم تایید دیگری بر ماهیت و رویکرد نژادپرستانه این رژیم در طول ۷۰ سال گذشته است.

قاسمی افزود: حمایت همه جانبه آمریکا از رژیم صهیونیستی و اقدام دولت ترامپ در انتقال سفارت این کشور به قدس و تلاش برخی از کشور‌های عربی در عادی سازی روابط با غاصبان سرزمین فلسطین و عدم مجازات این رژیم بدلیل نقض قوانین و مقررات بین المللی و کشتار روزانه مردم مظلوم فلسطین، موجب گستاخی آنان در تداوم سیاست یهودی سازی فلسطین و پاکسازی قومی آن شده که بی شک بی ثباتی و افزایش ناامنی بیشتر را در منطقه بدنبال خواهد داشت.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه عصر نژاد پرستی و آپارتاید به پایان رسیده تاکید کرد: نژاد پرستی در فلسطین اشغالی نیز با همت و مقاومت مردم فلسطین و ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان برچیده خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها