تراکتور و سپاهان بدون تماشاگر

محرومان هفته نخست لیگ هجدهم مشخص شدند

مسئول نقل وانتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: فقط چهار باشگاه ذوب‌آهن، پیکان، سپیدرود و پرسپولیس قرارداد بازیکنان خود را ثبت کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۵۴۵۱۵
فقط ۴ باشگاه قرارداد بازیکنان‌ خود را ثبت کرده‌اند

به گزارش جام جم آنلاین، فریبرز محمودزاده در گفتگو با فارس در مورد اطلاعیه کمیته تعیین وضعیت مبنی براینکه ۱۱ باشگاه حق ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود را ندارند، گفت: بله، دو فصل است که کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ بدون مکاتبه با کمیته‌های انضباطی و تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال قرارداد بازیکنان جدید با باشگاه‌ها را ثبت نمی‌کند و آقای بهاروند بعد از استعلام از این دو کمیته‌ اجازه ثبت قرارداد جدید را می‌دهد. بیانیه کمیته تعیین وضعیت مورد تأیید ما است و ما اجازه ثبت قرارداد بازیکنان جدید به آن ۱۱ باشگاه را نمی‌دهیم.

وی در مورد اینکه لیگ برتر پنج‌شنبه آغاز می‌شود و چند باشگاه قرارداد بازیکنان خود را ثبت کرده‌اند، گفت: متأسفانه با وجود آنکه لیگ برتر چهارم مرداد شروع می‌شود اما فقط چهار باشگاه ذوب‌آهن، پیکان، سپیدرود و پرسپولیس قرارداد بازیکنان‌شان را ثبت کرده اند و سایر باشگاه‌ها هیچ اقدامی برای ثبت قرارداد بازیکنان‌شان انجام نداده‌اند.

محمودزاده تصریح کرد: از باشگاه‌ها می‌خواهیم کارهای ثبت‌ قرارداد بازیکنان‌شان را به روزها و ساعات پایانی نکشانند زیرا حجم کار در لحظات آخر زیادتر می‌شود البته من و همکارانم در سازمان لیگ در خدمت باشگاه‌ها هستیم اما بهتر است که کار ثبت قرارداد بازیکنان به لحظه آخر کشیده نشود.

وی تصریح کرد: باشگاه‌ها اکنون می‌توانند بازیکنان سابق خود را بدون مشکلی در سازمان لیگ ثبت کنند و نیازی به گرفتن مجوز نیست فقط ثبت بازیکنان جدید باشگاه‌ نیاز به دریافت مجوز دارد. با این حال تعجب می‌کنم که چرا باشگاه‌ها کارهای اداری خود را به روزهای آخر می‌کشانند و اکنون به جز آن چهار باشگاه ۱۲ باشگاه دیگر هیچ اقدامی برای ثبت قرارداد خود انجام نداده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها